Gå til innhold

Bryllupsmiddag på IKEA

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror nok IKKE IKEA vil spandere noe på dere - hvertfall ikke mye, vet ikke om den tråden over var seriøs eller ikke...uansett så vil nok IKEA ta betalt for å stenge av deler av restauranten for dere. Det er mange mennesker som stikker innom ila dagen, og de vil nok ha X antall penger for å komme i break even.

Selve ideen er kanskje gjennomførbar..du må nok høre med varehussjefen som tar det videre. På hver IKEA står det ved inngagen hvem som er hvem, så da har du også navnet om du vil ringe direkte.

Litt skeptisk til å ha bryllupsnatten der, tror nok ikke de vil si ja til dette. Det er folk som jobber på lageret 24/7 så det er alltid noen som er på huset, men regner med at de stenger av møbeldelen noe som medfører ekstra kost for å ha noen der over natten som skal passe på. Dessuten er det kameraer der som de ikke kan slå av, så det blir jo en Big Brother følelse over det hele.

:jepp:

Morsom ide totaltsett da! Veldig søtt!

Gjest Gjest
Skrevet
Så moro at så mange er positive til denne idéen! :hoppe: Men jeg blir litt skeptisk når pressen nevnes. Jeg har ikke lyst til at bryllupet vårt skal bli en offentlig happening, altså.

Til deg som var negativ til kroppsvæsker i IKEA-sengetøy: Vi kjøper det selvsagt og tar det med hjem. :)

Dansing har jeg ikke tenkt på. Vi nøyer oss vel med brudevalsen, tenker jeg. Noe annet blir vel bare rart?

Og derfor velger du å ha bryllupsfest på ikea? Stedet der det ferdes tusenvis av mennesker i løpet av en dag? Er ikke det offentlig, så veit ikke jeg... :filer:

Skrevet

En ting er å kanskje få lov til å overnatte der, men dere har da ikke seriøst tenkt å ha sex den natta????

(du vet at selv om det er bryllupsnatt må man ikke gjøre "det")

Gjest Gjest_Anna_*
Skrevet

Det er klart bryllupsnatten skal fullbyrdes, uansett hvor vi ender opp med å tilbringe den! Og overvåkningskameraer skremmer ikke meg. Man finner en himmelseng og draperer noen stoffer hist og pist, enkelt og greit! :sjarmor:

Når det gjelder dette med å stenge av kafeteriaen for oss noen timer den dagen, er det som sagt bare noe jeg ville foretrukket, og ikke noe vi ville kommet til å ytre ønske om. Som jeg også skrev: de andre kafeteriagjestene hører jo liksom med. :)

Skrevet (endret)
Det er klart bryllupsnatten skal fullbyrdes, uansett hvor vi ender opp med å tilbringe den! Og overvåkningskameraer skremmer ikke meg. Man finner en himmelseng og draperer noen stoffer hist og pist, enkelt og greit! :sjarmor:

Når det gjelder dette med å stenge av kafeteriaen for oss noen timer den dagen, er det som sagt bare noe jeg ville foretrukket, og ikke noe vi ville kommet til å ytre ønske om. Som jeg også skrev: de andre kafeteriagjestene hører jo liksom med. :)

Jaja, dere kommer ikke til å ha varehuset for dere selv. Ikea kommer garanter ikke til å la dere få lov til å være alene der oppe.

Og det å måtte ha seg på selve den dagen/natten synes jeg høres ekkelet ut når dere faktisk skal være i ett varehus. Med mindre dere har for vane å ha dere litt her og der på offentlige steder. (har også hørt at de færresten fullbyrder bryllupsnatta, for de er så slitene etter alt som har skjedd den dagen. Om det er tilfelle eller ikke vet jeg ikke da)

Hvilken Ikea er det snakk om? Så vet jeg hvilken sengeavdeling jeg hvertfall ikke skal bevege meg inn på og prøve sitte madrassene....

Og skal du ha det i kaffeteria må du regne med litt blest og oppmerksomhet rundt det.

Jeg likte ideen til å beynne med, men nå synes jeg det bare er mest sært. Hvis du skal ha det sånn og sånn, men ikke sånn.

(Begynner også å tvile på om denne tråden er ekte eller ikke, men jeg tror faktisk det hadde vært mulig å gjennomføre hvis så var tilfelle ;) og kunne vært litt søtt, morsomt og anderledes )

Endret av frk.strøken
Skrevet (endret)

Dette er en tulletråd,

for alle må vel nå forstå

at slikt no' det går ikke an,

det strider mot enhver forstand

Midt iblant oss kunder vil

Anna med et salig smil

si JA til sin kjære mann

og feire i IKEA-land.

Jeg som kunde sier nei,

jeg ville blitt en tanke lei.

La meg shoppe ting i fred,

jeg lar meg ikke rive med.

Knull hvor du vil, skog og hei,

pul til du blir trøtt og lei.

Hjemme, ute, på hotell

kan du ri hans understell.

MEN IKKE PÅ ET VAREHUS!!

Der får du ha en lukket mus!

For ikke pokker om jeg vil

handle hvor dere har holdt til!

Endret av Nimorna
Skrevet (endret)
haha beste diktet! :skratte:

:fnise: takk!

Dette er forresten også mitt

Jeg liker grisedikt, hihi.

Men hvor ble det av TS, da? Begynte å bli morsomt dette her.

Og håper virkelig ikke det blir snakk om noen bryllupsfeiring på IKEA når jeg er der :fnise:

Endret av Nimorna
Skrevet

Kjør på!

Og samtidig vil jeg gjerne dele av meg navneforslag til deres fremtidige barn:

Ike og Ea

:babygutt::babyjente:

Skrevet (endret)

:hoho: Morsomme dikt! :rulle:

Ellers så likte jeg idéen om Ikea-bryllup!

Så kan dere handle gaver samtidig også. :ler: Morsomt og annerledes.

Jeg hadde syntes det var gøy, enten jeg var gjest eller kunde.

edit:

Glemte å si at jeg ville tatt inn på et hotell i nærheten etter middagen. Både for dans og :humpe:

:ler:

Endret av loffen
Skrevet
Signerer loffen :5:

Me too!

Morro med IKEAmiddag, men der burde det kanskje settes strek?

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor noen er så negatve.

Dette høres veldig romantisk og gjennomført ut. Lykke til!

Skrevet
:danse::skya: Skulle hatt en egen IKEA-dans... :pasha::bolledeig::bond:
Skrevet

Veldig orginalt må jeg si, og jeg synes bare det er en søt idé for å være ærlig. Håper dere får det til! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg synes ideen høres fullstendig idiotisk ut. harry.

Skrevet

Synes det hele blir litt tacky og ikke romantisk i det hele tatt. dere kommer garantert til å huske dagen, men ser for meg den ukoselige ikea restauraten med dårlig mat, stappet med folk. man får aldri plass der i helgene. grisete er det også. huff. ikke helt etter min smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...