Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Jeg vurderer å bestille sminke fra strawberrynet.com, og lurte på om noen har erfaring med dette nettstedet..? Har aldri shoppet sminke online, og vil gjerne høre, positivt og negativ...

Gjerne tips om andre slike nettsteder:)

Videoannonse
Annonse
Gjest shakeitlikejello
Skrevet (endret)

Strawberrynet er trygt å handle på. Gratis frakt

Endret av shakeitlikejello
Gjest Vampen
Skrevet
Jeg vurderer å bestille sminke fra strawberrynet.com, og lurte på om noen har erfaring med dette nettstedet..? Har aldri shoppet sminke online, og vil gjerne høre, positivt og negativ...

Gjerne tips om andre slike nettsteder:)

Bare gode erfaringer med SN. :jepp:

Gjest Gjestepasta
Skrevet

Bare gode erfaringer med Strawberrynet her, gratis frakt, og ingen toll hvis du holder deg til 200 kr-grensa.

Bestiller du allikevel varer til over 200 kr går det greit å fakse kvittering for betalt toll til SN, også får du pengene tilbake!

Siden frakten er gratis er det best å bestille ting hver for seg ( i forhold til tollgrensa)

Ellers vil jeg si at www.feelunique.com er litt rimeligere, men de har på langt nær like mange produkter som SN.

God shopping! :)

Skrevet

Strawberrynet er en super nettbutikk :jepp:

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Tusen takk for svar! :) Tenker jeg prøver jeg gitt, og bestiller Dior-glossen jeg sikler etter ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har bestilt derfra en gang og da fikk jeg pakken på under en uke, rett i postkassen. Den var sendt som gave så jeg slapp toll. Kommer helt klart til å bestille derfra igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...