Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #41 Skrevet 31. juli 2009 Han har gått med på å skrive samboerkontrakt nå, og ordne gjensidig testamente. Så jeg får se hvordan det går, men jeg kommer til å bli kreve en større innsats for foholdet av han, jeg har nok gidd etter for hans meninger alt for fort tidligere, derfor forventet han sikkert at jeg skulle gjøre det denne gangen også. Han er vant til å få det som han vil fordi jeg hater å krangle.. Jeg mener ikke at jeg skal bli like sta som han, men at vi finner en løsning på ting som begge kan være enig i. Ja, vet du hva. Du må sørge for å at du får bein i nesa. Det trenger du!!! Han kan ikke overkjøre deg sånn som dette her. Du kunne stått igjen som gjeldsslave og null verdier om forholdet tok slutt i kveld, om du ikke hadde fått ham til å signere. Veldig bra at du fikk til det nå. Fortsett sånn!
Betty77 Skrevet 31. juli 2009 #42 Skrevet 31. juli 2009 Var spennt på dette. Flott å høre at det ordnet seg. Og enda mer bein i nesa får du når du fikk dette i boks Styrker selvtillitten at man faktisk kan få det til rettferdig på riktig måte. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå