Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har kjøpt billetter til konserter og andre arangemang gjennom finn.no eller lingnende plasser. Av privatpersoner tenker jeg da på.

Jeg har så lyst til å gå på U2 konserten i Gøteborg.

Men må jo da kjøpe gjennom privatpersoner. Er så redd for å bruke noen tusenlapper på falske billetter. Men har så lyst til å gå, og regner med at flesteparten av disse billettene er ekte, kan ikke skjønne annet?

Er det noen som har erfaring med sånt billettkjøp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har kjøpt billetter på denne måten?

Eller hadde dere gjort det hvis dere ville på en konsert?

Skrevet

Uff, kjedelig at det skal være så vanskelig....

Gjest brutal_mann
Skrevet

Har aldri prøvd, men jeg hadde ikke turd å kjøpe en slik vare uten å se den IRL først.

Skrevet

jeg har kjøpt en billett til roskilde-festivalen på finn engang. Var skummelt men jeg var ganske desperat :smilbla: og det gikk overraskende fint. fikk billetten raskt og den viset seg å være gyldig.

Skrevet

Jeg bytta billetter en gang gjennom finn.no og det gikk fint.

Gjest Gjest_Stine_*
Skrevet

Jeg har kjøpt billetter på finn flere ganger. Aldri vært noe problem, men jeg har alltid hentet billetten selv (ikke fått den tilsendt). Man har jo aldri noen garanti, men tror stort sett selgerne er redelige personer som folk flest :)

Skrevet

Godt å høre at noen har gode erfaringer :)

Det jeg egentlig er mest redd for er å få en billett så kommer jeg til inngangen og det viser seg at den er falsk.

Jeg vet at på steder som valle hovin har de ingen kontroll på det, da viser man bare billetten og går inn. Ingen elektroinsk kontroll...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...