Gå til innhold

Hvilke tabu steder fjerner du hår?

Anbefalte innlegg

Gjest Flau Utlogget
Skrevet

Er det totalt unormalt å ha et par mørke hår rundt brystvortene? Jeg må nappe bort noen.. synes det er ganske dumt og ekkelt egentlig... Ellers har jeg noen hår under haka som jeg vokser vekk. Er blond, men av og til dukker det opp noen mørke hår på dumme steder på kroppen. Uff! Noen andre som har sånne hårproblemer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har veiviser bestående av ett enkelt svart hår :fnise:

Gjest Sandbekken
Skrevet

jeg har samme "problemene" som deg ts... :grine:

Gjest Gjest
Skrevet

Å ha hår på brystene er da helt normalt. Det er noe de fleste har. Jeg er lys blond, men har lange, mørke og stive hår rundt areola.

Jeg har også et par skjeggstubber, noe som også er helt normalt. Jeg har et på halsen som må plukkes, og et rett ved munnen.

Skrevet (endret)

Har også noen stive sorte hår rundt brystvortene. Kanskje 2-3 på hvert bryst. Også har jeg veiviser! Men heldigvis har jeg helt blondt hår på ben, armer og i ansiktet:)

Endret av Rexina
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk bart etter graviditet. Skikkelig kjipt! Den er lys men det er såpass mye at jeg må fjerne den. Bruker som oftest varmvoks å til å fjerne den med.

Skrevet (endret)

Jeg har værhår jeg :catmilk::Hehe:

Samt en veiviser som ikke ser dagens lys takket være epilator...

Endret av Kiyo
Gjest Gjest
Skrevet

Har ep par sorte hår rundt begge brystvortene samt et sort hår på det ene kinnet.

Ellers så barberer jeg bort hår i rompa :tristbla:

Skrevet

Hår rundt brystvortene og veiviser :(

Gjest Gjest
Skrevet

Veiviser, hva er det?

Har to hår rett ved den ene brystvorta. passer på å fjerne dette innimellom, før det blir synlig for samboeren :)

Skrevet (endret)

Jeg må nok også innrømme at jeg har hår på en del plasser det helst ikke skulle vært hår. Har et par-tre mørke rundt hver brystvorte som nappes, og et på halsen, et ved siden av puppen et stykke under armhulen og en på siden av låret. Disse er alle lyse, men stive og vokser seg lange (alle på samme side av kroppen merkelig nok, tror jeg har mer hormoner på venstre side ;)). Under graviditeten har jeg også fått et par under haka som må nappes, dette blir nok bare verre og verre, for akkurat disse er svært vanlige i familien, (det er vel ganske vanlig generelt når kvinner kommer i overgangsalderen). Jeg har også plutselig fått skikkelig dunete mage (lyse, tynne hår altså), men dette forsvinner visst vanligvis etter graviditeten.

Endret av Gåsemor
Gjest Gjest
Skrevet

.. samme deg... noen stubber på haka og litt værhår.. megakjipt!!!! Men godt å vite at jeg ikke er alene da .-)

Gjest Eurodice
Skrevet
Veiviser, hva er det?

Jeg spør også, hva menes med "veiviser"?

Skrevet

Er ikke det en stripe med hår vertikalt midt på magen? Altså fra navelen og opp/ned.

Skrevet
Jeg spør også, hva menes med "veiviser"?

Stripe med hår fra under navlen og ned... Fint på menn, men ikke fullt så estetisk på kvinner. Hehe

Gjest trist..
Skrevet

Jeg har mørke hår på armene,og masse på magen! Jeg hadde noen hår før,men etter jeg ble gravid ble det helt forferdelig. Har også kraftig hårvekst på beina. Hater å ha det sånn:( Det gir meg så utrolig dårlig sevtillit og jeg gruver meg til vår/sommer hvert år..

Gjest Gjest
Skrevet

Et par-tre lange sorte hår på halsen (de er vonde å nappe og ser idiotiske ut! Vurderer stadig om jeg burde få dem fjernet permanent), et mer usynlig ved siden av munnen og noen hår ved brystvortene.

Har ellers mørk hårvekst på kroppen, hurra. Men er ikke så veldig opptatt av den, det hadde bare vært mer lettvint å ha noen få lyse hår på leggene i stedet.

Skrevet

Huff, føler meg skikkelig unormal her jeg sitter å leser svarene deres..

Jeg fjerner hår på armene, armhulene, bena, magen,brystene..

Føler jeg fjerner hår overalt..

Liker ikke hår på kroppen og jeg har mye..

Alltid hatt det, aldri likt det.. :(

Barberer det bort, men det vokser ut igjen og er "piggete" igjen samme dag..

Noen som har noen gode råd til meg? :(

Gjest gjest...
Skrevet
Huff, føler meg skikkelig unormal her jeg sitter å leser svarene deres..

Jeg fjerner hår på armene, armhulene, bena, magen,brystene..

Føler jeg fjerner hår overalt..

Liker ikke hår på kroppen og jeg har mye..

Alltid hatt det, aldri likt det.. :(

Barberer det bort, men det vokser ut igjen og er "piggete" igjen samme dag..

Noen som har noen gode råd til meg? :(

Jeg har det på akkurat samme måte som deg! Og jeg føler meg like unormal... Jeg har også på magen,lårene,beina,armene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...