Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å fundere på om jeg skal ha ei lita, fin, hvit selskapsveske til den store dagen. Jeg var nemilg i et bryllup i helga der bruden hadde ei flott "arve-veske" og hun syntes det var kjempedeilig å ha. Skal dere ha veske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde veske, "Flapper" fra www.bridalshoes.com.

Synes det var praktisk (men så var jeg ute på restaurant på bryllupsdagen).

Skrevet

Jeg hadde veske og syntes den var praktisk å ha til lebestift og lommetørkle i. Min ligner på "Sweet" på samme nettside som Pusekatt nevner.

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å "drasse" på en veske. Er ikke den bare i veien da? Skal jo holde orden på buketten også. Forloveren min får nok ta vare på tingene mine.

Skrevet

Tror jeg skal ha en liten veske med alt stasj oppi som min forlover eller mamma kan ta vare på for meg :)

Skrevet

Personlig må jeg bare si jeg er veldig glad for at jeg ikke hadde veske denne dagen, for det var nok å holde styr på buketten, sløret og slepet om jeg ikke skulle hatt en veske i tillegg. Dessuten hadde jeg ikke noe behov for å ha veske, og jeg hadde ikke hatt så mye å ha oppi den.

Men jeg tror ikke jeg ville hatt vesken i kirken, og heller ikke på bildene. Vesken må vel være greit å eventuelt ha etter vielsen, under middagen og på festen?

Skrevet

Jeg skal ha veske til å ha lommetørkle og røyk oppi,men kun fra middagen av.

Skrevet

Jeg må også ordne veske. Ikke som jeg skal bruke til kjolen, men som jeg kan ha mine ting i! Så får jeg heller ansette en egen veskebærer! :ler:

Skrevet

Men jeg tror ikke jeg ville hatt vesken i kirken, og heller ikke på bildene. Vesken må vel være greit å eventuelt ha etter vielsen, under middagen og på festen?

Ja det er det jeg tenkte på. Men på ettermiddagen drasser en vel ikke så mye med buketten, eller hur?

Skrevet

Ja det er det jeg tenkte på. Men på ettermiddagen drasser en vel ikke så mye med buketten, eller hur?

Neida, på kvelden gadd jeg ikke det. Det var kun før maten mest. Da kan man også ha veske om man vil, men selv da synes jeg det var nok med slør og slep jeg da. :blunke:

Skrevet

Neida, på kvelden gadd jeg ikke det. Det var kun før maten mest. Da kan man også ha veske om man vil, men selv da synes jeg det var nok med slør og slep jeg da. :blunke:

Takk for tipset, det er under forhandling i topplokket! Vil faktisk heller drasse på en bukett ja, for den håper jeg blir finere enn ei hvit veske :)

Skrevet

Drasse på buketten??

Den hadde jeg da vitterlig tenkt å legge fra meg

så snart bildene er tatt...??

Skrevet

:roll: Jeg har ennå ikke funnet noen veske som egner seg til kjolen min.

Min forlover synes nok det er helt greit å passe på min lebestift.

Skrevet

Er ikke glad i å gå med veske ute på by'n engang, så jeg tror ikke jeg kommer til å legge mye krefter i å skaffe en til bryllupsdagen heller :ler: Kommer nok til å snylte på veskeplass til forlover'n eller mamma til lommetørkle og lipgloss :sjarmor:

Gjest LoisLane
Skrevet

Det fulgte en sØØØt veske med kjolen min, så den har jeg nok tenkt til å bruke, ja. Regner med å bruke lommetørkleet flittig... kjekt å ha et sted å putte leppestiften også.

Skrevet
Drasse på buketten??

Den hadde jeg da vitterlig tenkt å legge fra meg  

så snart bildene er tatt...??

Drasse var vel et feil ord, men jeg har lyst til å ha den med på en del bilder på kvelden ja. Den blir så altfor fort lagt bort hos mange synes jeg. Men ikke bære den under armen støtt nei! :hoho:

Skrevet

Drasse var vel et feil ord, men jeg har lyst til å ha den med på en del bilder på kvelden ja. Den blir så altfor fort lagt bort hos mange synes jeg. Men ikke bære den under armen støtt nei! :hoho:

Veldig enig smile! Man gir mange hundre-lapper for en bukkett som man kun skal ha under vielsen og hos fotografen og det er det. Nei, det er hyggelig å bruke den litt på selve dagen, selvom jeg ikke gikk å bar på den absolutt hele tiden!

Skrevet

Jeg har planer om å bruke den vesken min mor brukte da hun giftet seg. Har ikke planer om å bære rundt på den hele tidem, men det er greit med litt dill og dall lett tilgjengelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...