Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hvis jeg deltar på gruppetimer som Bodypump eller lignende, altså tøff styrketrening for hele kroppen i gruppe i en time, holder det med én gang i uka? Hva hvis det er timer som varer en halvtime? Om jeg bytter ut Bodypump med Poweryoga eller pilates, sett at hver time varer i ca 60 minutter, hvor ofte må jeg trene da? Vil jeg kunne få brs resultster av å kombinere disse treningsformene? En dag med bodypump og en med Poweryoga eller Pilates, for eksempel? Trening alene med frivekter er ikke et alternativ, for kjedelig.
Chanel.No5 Skrevet 28. juli 2009 #2 Skrevet 28. juli 2009 Vil jeg kunne få brs resultster av å kombinere disse treningsformene? Hvilke resultater er du ute etter da?
Gjest Gjest_Caroline_* Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Jeg trener nå følgende: Bodypump - 2 ganger i uken Pilates - 1 gang i uken Aerobic - 1 gang i uken Powerwalk 9,5 km - 2 ganger i uken Har holdt på lenge og prøvd meg fram for å finne optimal treningsform for mitt vedkommende og dette er den beste løsningen, nå merker jeg resultater. Lørdag er treningsfri dag hos meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå