Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Helly Hansen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet

Jeg ser så mange med FINE Helly Hansen jakker, men når jeg skal se etter det selv så finner jeg INGEN. Det, eller att dem er ALTFOR dyre. Vennindene mine finner seg kjempefine jakker til tusenlappen, mens når jeg leter så er dem ... borte? :P

Leter litt på nettet også, men der er det heller ikke så mange aktuelle. Noen som veit om en nettside, evt direkte link til en fin HH- jentejakke?

:-)

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet
Jeg ser så mange med FINE Helly Hansen jakker, men når jeg skal se etter det selv så finner jeg INGEN. Det, eller att dem er ALTFOR dyre. Vennindene mine finner seg kjempefine jakker til tusenlappen, mens når jeg leter så er dem ... borte? :P

Leter litt på nettet også, men der er det heller ikke så mange aktuelle. Noen som veit om en nettside, evt direkte link til en fin HH- jentejakke?

Eller, for å rette på det: damejakke

Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg tror du skal slite med å finne en fin HH-jakke til tusenlappen. Du må nok opp på 2000 og høyere.

Skrevet

...xxl selger helly hansen billigere. så at de tidligere i vår hadde en jakke til 1500 kr billigere enn på g-sport.

Gjest Gjest_Lisa_*
Skrevet
Jeg tror du skal slite med å finne en fin HH-jakke til tusenlappen. Du må nok opp på 2000 og høyere.

Uansett, vet du hvor man finner slike jakker på nettet? Har jo sett på g-sport og xxl, men finner ingen fine. hm

Gjest SmallTalk
Skrevet
Uansett, vet du hvor man finner slike jakker på nettet? Har jo sett på g-sport og xxl, men finner ingen fine. hm

Du kan jo starte med å sjekke Helly Hansen sitt varesortement. Der finner du ihvertfall bilder av alle jakkene de har. Kryss av for "women", så finner du alle damejakkene. Jeg antar at de forskjellige butikkene og kjedene har forskjellig varesortement, så du må nesten bare lete deg frem. :)

Skrevet

Om du har en XXL i nærheten,har de 30% på HellyHansen nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...