Gjest reserve venninna Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 jeg har ikke kjent denne venninnen så lenge, men har etter at jeg flyttet i samme nabolag som hun hengt mye sammen med henne. gått turer sammen, festet et par ganger sammen...ja stort sett. men det er det som er....hun trenger meg eller vil være sammen med meg bare når det er snakk om at hun skal ha selskap. som å gå tur, være med oppe i sentrum en tur (hvor hun møter/hilser på sine venner og jeg står som regel litt utenom) hun har også hatt fest hjemme hos seg et par ganger uten at hun har sagt noe om det, og jeg har sett det (ser rett over hos hun fra mitt hus) og sendt en mld hvor jeg har hintet litt til at jeg kanskje også kan få komme bortover, men nej hun har bare svart på mld og ferdig med det. hun var også på fest for noen helger siden hos en annen nabo av oss (jeg kjenner ikke denne naboen, kun venninna mi) og vi var 3 stk som var på leting etter vorspiel, så jeg ringte hun siden jeg visste hun var der for å spørre om vi kunne komme. hun var nølende og ga til slutt røret til hun som bodde der og hun sa det var for mye folk, hele 13 stk sa hun (de var i et hus! jeg bor i en sokkel på 55 kvm og har hatt over 13 stk på fest!) og da vi 3 og en annen venninne med sin kjæreste dro for å lage eget vorspiel en annen plass, møtte vi på 2 stk som vi så var på tur en plass. vi spurte hvor de skulle, og jadda de skulle dit vi ikke kunne få komme! min magefølelse sier at min "venninne" hadde en finger med i spillet der ja! den gang vi ikke hadde så god kontakt, før vi kjente hverandre hadde hun snakket dritt om meg i fylla. og hun er kjent for å prate dritt å mange går fort lei av hun. har ikke fått høre mye positiv om hun, men siden vi har fått så god kontakt den siste tiden o.l. så ville jeg lage min egen oppfatning av hun. og må si jeg ikke blir mere imponert! føler meg rett og slett som en reserve-venninne! jeg har pratet med en annen venninne om dette, og hun har en venninne som hun føler det sånn for. vi er bare bra nok når de trenger selskap, men orker ikke inkludere oss når noe skjer o.l. så hun har kuttet ut den venninnen. jeg har takket nei noen ganger nå den siste tiden når hun har ringt om vi skal gå tur, om jeg vil være med og bade sammen med henne fordi jeg ikke vil være den reserve venninna hun vil ha. har en stygg misstanke om at hun snakker stygt om meg også! noen som har vært borti noe lignende? hva burde jeg gjøre/si?
Gjest TS igjen Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 beklager skrivefeil..manglet noen punktum der ser jeg, gikk litt fort i svingene
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 jeg har ikke kjent denne venninnen så lenge, men har etter at jeg flyttet i samme nabolag som hun hengt mye sammen med henne. gått turer sammen, festet et par ganger sammen...ja stort sett. men det er det som er....hun trenger meg eller vil være sammen med meg bare når det er snakk om at hun skal ha selskap. som å gå tur, være med oppe i sentrum en tur (hvor hun møter/hilser på sine venner og jeg står som regel litt utenom) hun har også hatt fest hjemme hos seg et par ganger uten at hun har sagt noe om det, og jeg har sett det (ser rett over hos hun fra mitt hus) og sendt en mld hvor jeg har hintet litt til at jeg kanskje også kan få komme bortover, men nej hun har bare svart på mld og ferdig med det. hun var også på fest for noen helger siden hos en annen nabo av oss (jeg kjenner ikke denne naboen, kun venninna mi) og vi var 3 stk som var på leting etter vorspiel, så jeg ringte hun siden jeg visste hun var der for å spørre om vi kunne komme. hun var nølende og ga til slutt røret til hun som bodde der og hun sa det var for mye folk, hele 13 stk sa hun (de var i et hus! jeg bor i en sokkel på 55 kvm og har hatt over 13 stk på fest!) og da vi 3 og en annen venninne med sin kjæreste dro for å lage eget vorspiel en annen plass, møtte vi på 2 stk som vi så var på tur en plass. vi spurte hvor de skulle, og jadda de skulle dit vi ikke kunne få komme! min magefølelse sier at min "venninne" hadde en finger med i spillet der ja! den gang vi ikke hadde så god kontakt, før vi kjente hverandre hadde hun snakket dritt om meg i fylla. og hun er kjent for å prate dritt å mange går fort lei av hun. har ikke fått høre mye positiv om hun, men siden vi har fått så god kontakt den siste tiden o.l. så ville jeg lage min egen oppfatning av hun. og må si jeg ikke blir mere imponert! føler meg rett og slett som en reserve-venninne! jeg har pratet med en annen venninne om dette, og hun har en venninne som hun føler det sånn for. vi er bare bra nok når de trenger selskap, men orker ikke inkludere oss når noe skjer o.l. så hun har kuttet ut den venninnen. jeg har takket nei noen ganger nå den siste tiden når hun har ringt om vi skal gå tur, om jeg vil være med og bade sammen med henne fordi jeg ikke vil være den reserve venninna hun vil ha. har en stygg misstanke om at hun snakker stygt om meg også! noen som har vært borti noe lignende? hva burde jeg gjøre/si? Sånne venner som det der kan bare ryke og reise. Har selv hatt en av de der som bestevenn, trodde jeg iallefall. De er bare oppmerksomhetssyke og manipulerende personer som bare kommer til deg når de selv trenger selskap og hjelp, men som aldri lytter tilbake. Det beste du kan gjøre er å heve deg over det hele, for sånne personer som det der fortjener virkelig ikke hjelp fra personer som deg. Bare le av at personer kan være i så uballanse som det der, og ikke tenk mer på saken. Hennes tap.
Queen B Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Sånne venner som det der kan bare ryke og reise. Har selv hatt en av de der som bestevenn, trodde jeg iallefall. De er bare oppmerksomhetssyke og manipulerende personer som bare kommer til deg når de selv trenger selskap og hjelp, men som aldri lytter tilbake. Det beste du kan gjøre er å heve deg over det hele, for sånne personer som det der fortjener virkelig ikke hjelp fra personer som deg. Bare le av at personer kan være i så uballanse som det der, og ikke tenk mer på saken. Hennes tap. Jeg signerer denne. Har også opplevd bestevenninner som er manipulerende, ryggdolkende, svikefulle personer. Derfor er jeg kresen når jeg velger meg nye venner og særskilt "jentevenner"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå