Gå til innhold

Tale - hvor personlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvor personlige er dere egentlig i talen til brudgommen (dersom dere holder noen)?

Hvilke opplevelser og sider legger dere vekt på i talen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir vel ikke mer personlig enn på bryllupsdagen, vel?

Jeg la vekt på hva jeg følte for mannen min, og hvilke sider jeg elsker ved han, hva han har bragt inn i livet mitt, tankegangen min etc.

Og spedde inn litt humor for ikke å gjøre det alt for klissete...

Gjest Gjest
Skrevet

Den mest personlige talen jeg har hørt en brudgom holde for sin brud, var kronprins Haakon Magnus sin til Mette Marit... Jeg husker bare én ting: "Jeg tror ikke jeg har vært så adrenalinsint på noen som på deg." Jeg syntes det var veldig kult sagt, for man viser jo sine innerste følelser med den man er sammen med, på godt og vondt... :)

Skrevet
Den mest personlige talen jeg har hørt en brudgom holde for sin brud, var kronprins Haakon Magnus sin til Mette Marit... Jeg husker bare én ting: "Jeg tror ikke jeg har vært så adrenalinsint på noen som på deg." Jeg syntes det var veldig kult sagt, for man viser jo sine innerste følelser med den man er sammen med, på godt og vondt... :)

Det er sant :) Jeg er åpen av meg til vanlig, men er liksom redd for at noen skal blir støtt om jeg er for personlig, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...