Gå til innhold

Gaver....

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har i utgangspunktet svært få forventninger til gaver, og synes ikke folk skal bruke enorme summer- men er det lov å bli bittelitt skuffet når vi får noe billig dritt fra netthandelen fra broren til mannen min? De bodde gratis i vår hytte, vi ordnet sengetøy, mat og madrasser, billetter til en fornøyeslespark for ungene (gratis) og selskap for alle, store og små. Vi hadde et bryllup som ungene var hjertelig velkommen i, og alle ungene trivdes og koste seg der vi var.

Jeg er egentlig svært lite materialistisk, og hadde de kommet med en ting som vi ønsket oss til en hundrings eller to (vi hadde ønskeliste på nettet med gaveønsker i alle prisklasser), så hadde det vært helt greit... Jeg ble faktisk skuffa, og det er ikke sånn jeg pleier å være.

Skrevet

Isj, klart du blir skuffet da! Hørtes rett og slett smålig ut.

Prøver å ikke ha for store forventninger til gaver selv, har satt opp ønskeliste med ting helt ned i like under 100.- stk, så håper det er noe å finne på uansett lommebok. Men når man får inntrykk av at noen bare har skramlet sammen noe, nei det er kjipt!

Skrevet

Skjønner jo at man forventer noe ekstra fra noen som er så nære,

men kan det være mulig at de ikke hadde råd til noe mer akkurat nå?

Gjest Gjest
Skrevet
Skjønner jo at man forventer noe ekstra fra noen som er så nære,

men kan det være mulig at de ikke hadde råd til noe mer akkurat nå?

Jeg vet at de har helt grei økonomi, men de er vel ikke så gavmilde at det gjør noe. Jeg skulle bare ønsket at de gadd å se på ønskelista og plukke noe derfra! For det sto MANGE billige saker der... Og vi dekket som sagt overnattingen, men det tok de som en selvfølge.

Vi fikk også noe billig crap fra svigers - så det skal byttes sånn at vi får en skikkelig ting utav det. Hadde de vært fattige hadde jeg skjønt det, men det er de langt ifra. Vi fikk mer gjennomtenkte gaver fra våre tremenninger enn fra svigers.

Ja, ja... det sier kanskje litt om hva de føler for oss:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...