Store My Skrevet 27. juli 2009 #1 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg vurderer å ansette vaskehjelp til å vaske leiligheten min hver 14.dag. Å bruke firma blir for dyrt, men jeg vil likevel kjøpte hvit arbeidskraft. Hvordan går jeg fram? Om noen vet av en pålitelig vaskehjelp i Trondheim send gjerne PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 27. juli 2009 #2 Del Skrevet 27. juli 2009 Samme her! Vi holder på med en gedigen "ommøblering" av huset, og når alle er på plass der de skal være skal jeg ha vaskehjelp! Her blir det en stor og to små leiligheter samt yttergang som skal vaskes hver 14 dag. Litt spent på hva det kommer til å koste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg kontaktet citymaid for prisforespørsel og min leilighet på litt under 60 kvm ville kostet rundt 600kr per gang. Det blir i det meste laget for megl, og kunne derfor tenke meg å ansette en privatperson. Men hvordan går man fram for å ansette privatpersoner på lovlig vis? Har ikke lyst til å betale svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 27. juli 2009 #4 Del Skrevet 27. juli 2009 Her er det totalt ca 300 kvm det er snakk om. hmm.... Det må da gå ann å ha en privatperson ansatt på lovlig vis? Jeg har heller ikke lyst til å ha svart vaskehjelp...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Karen_* Skrevet 27. juli 2009 #5 Del Skrevet 27. juli 2009 Her er det totalt ca 300 kvm det er snakk om. hmm.... Det må da gå ann å ha en privatperson ansatt på lovlig vis? Jeg har heller ikke lyst til å ha svart vaskehjelp...... Jeg tviler sterkt på at du finner private som vil vaske "hvitt" - det hadde ihvertfall ikke jeg gjort om jeg skulle hatt behov for litt ekstra inntekt. Ingen av de vaskehjelpene jeg har/har hatt har vasket "hvitt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 27. juli 2009 Her finner man info om hvordan man kan ansette privatpersoner hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå