Gjest Lhinn Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 hei, jeg sitter å fyller ut søknadskjema for prøverør på Volvat og selvsagt dukker det opp noen spm. ønsker å gjøre alt riktig, så legger like gjerne inn spm her; - på skjema for kvinnen er det spm om jeg (altså kvinnen) har "Hormon forstyrrelser". jeg mener å huske at gynekologen min nevnte noe med hormon forstyrrelser på blodprøve svarene mine, men fikk ikke inntrykk av at det var noe viktig. jeg venter på utskrift av alle resultatene på blodprøvene, men regner uansett med at jeg ikke kommer til å skjønne så mye av "lege språket". krysser jeg av "ja" eller "nei" på skjema da? (skal selvsagt legge ved alle resultatene). - Neste spm er "Urinveis betennelser". Jeg har jo hatt urinveis infeksjon ett par ganger, men er ikke særlig plaget av det. Krysser jeg da av på ja eller nei? tusen takk for din hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 hei, jeg sitter å fyller ut søknadskjema for prøverør på Volvat og selvsagt dukker det opp noen spm. ønsker å gjøre alt riktig, så legger like gjerne inn spm her; - på skjema for kvinnen er det spm om jeg (altså kvinnen) har "Hormon forstyrrelser". jeg mener å huske at gynekologen min nevnte noe med hormon forstyrrelser på blodprøve svarene mine, men fikk ikke inntrykk av at det var noe viktig. jeg venter på utskrift av alle resultatene på blodprøvene, men regner uansett med at jeg ikke kommer til å skjønne så mye av "lege språket". krysser jeg av "ja" eller "nei" på skjema da? (skal selvsagt legge ved alle resultatene). - Neste spm er "Urinveis betennelser". Jeg har jo hatt urinveis infeksjon ett par ganger, men er ikke særlig plaget av det. Krysser jeg da av på ja eller nei? tusen takk for din hjelp! Vel, infeksjon og betennelser er egentlig det samme. Men jeg kan ikke helt skjønne at en uskyldig UVI kan ha noen sammenheng med UFB. Jeg ville ha latt spørsmålet være ubesvart og ringt dem og spurt hva de egentlig mente. Og det med hormonforstyrrelse så hadde jeg også latt det være ubesvart og bare lagt med papirene så hadde de sett det selv.
Gjest Lhinn Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Vel, infeksjon og betennelser er egentlig det samme. Men jeg kan ikke helt skjønne at en uskyldig UVI kan ha noen sammenheng med UFB. Jeg ville ha latt spørsmålet være ubesvart og ringt dem og spurt hva de egentlig mente. Og det med hormonforstyrrelse så hadde jeg også latt det være ubesvart og bare lagt med papirene så hadde de sett det selv. Hei og takk for svar! ja, jeg tenker som deg, at UVI er det samme som betennelse, men forstår ikke helt hva det har med prøverør å gjøre :klø: La med en lapp hvor jeg forklarte det samme som jeg skrev her. gjorde også det samme med hormonforstyrrelser. dette blir spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå