Fakse Skrevet 22. april 2002 #1 Del Skrevet 22. april 2002 Heihei! Har vært på homeparty hos min svigermor for vaskeprodukter fra Enjo, som visst nok gjør bedre rent enn alt mulig annet, og som på toppen av det hele ikke trenger såpe. Nå lurer jeg på om det er noen av dere som har prøvd disse produktene, og har noe bra eller dårlig å si om dem. Det hørtes jo helt fantastisk ut, men jeg er naturlig skeptisk til alt som selges på homeparty (var der bare for å være høflig). 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spira Skrevet 22. april 2002 #2 Del Skrevet 22. april 2002 Har ikke prøvd Enjo produkter, men jeg har gått til innkjøp av Jif mikromopp, og er veldig fornøyd med det. Tror faktisk at det holder seg renere når man bare bruker vann. Det virker som om såpe, spesielt grønnsåpe, trekker til seg støv og lort. Jeg bruker engangsklutene for å ta opp støv og lignende, og våt moppen for å vaske. Bruker også Jif mikrokluter til vindusvasken, og det blir også veldig bra. Eneste jeg er å klage på er at det er litt kort skaft på moppen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 23. april 2002 #3 Del Skrevet 23. april 2002 Skaftet på moppen skal være regulerbart. Hvis det er skaftet du holder i du mener.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. april 2002 #4 Del Skrevet 23. april 2002 Hvis du mener sånne microfiberkluter er de å anbefale. Har flere sånne og de er fabelaktige på speil, vinduer og ellers på badet. Ikke en stripe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå