Gå til innhold

Brudevalskurs


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjæresten min overrasket meg med å ha tatt privat timer i brudevals. :D

Og han tok meg med på den siste timen. Prisen for en time var kr. 750,-

Danse læreren het Bjørg. Her finner dere en link til hjemmesiden hennes.

http://www.bjorggretesdanseskole.no/

Hun skal vist nok være veldig anerkjent, og har undervist mange kjente personer. Dersom dere bor i Oslo området vil jeg anbefale å ta kontakt, for vi er kjempe fornøyd.

Bare 5 dager igjen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var og der. Kjempefornøyd. Hadde en kveld bare oss to og danselæreren. Tok vel ca tre timer. Fikk låne med oss CD hjem for å øve. Hadde vel kurset ca to uker før bryllupet. Men hadde booket ca tre måneder før (giftet oss ikke før om høsten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hos Freddy på Bårdar. Det kostet 400,- for snart to år siden. Vi lærte engelsk vals, som er det eneste som duger når man først skal lære mer enn kurompa-kurompa. Syntes vi da. Som begge er rimelig danseføre fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Bjørg Grethes i forrige uke - fantastisk! Tror selv vi som ikke kan danse sammen i det hele tatt skal få det til. Hun var veldig proff og gjorde det ikke verre enn det strengt tatt må være.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var hos Bjørg Grete for 2 uker siden. Pris kr 650,- for 1 1/2 - 2 timer. (Bare oss og danseinstruktøren). Hun tok også kontakt med han som skal spille på festen for å være sikker på at han spilte den valsen vi ønsket. Veldig proffesjonell og dyktig!

Absolutt å anbefale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom og Dans har også kurs i brudevals - de har tre ganger igjen før jul:

14. august, 20. september og 25. oktober. Koster 350,- pr. par. De tilbyr også privatkurs for par etter avtale.

Sjekk nettsiden www.komogdans.no, og trykk på Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gift nå...

vi var også hos bjørg-grethe... tenkte fortelle vår oppfatning av kurset/dama: jeg er temmelig "dansefør", han ikke. Hun lærte oss en meget enkel, engelsk vals, og en enkel koreografi, type ta av hatten og bukke, bruden neier, dans, stopp, kyss, nei/bukk etc. Det var det som var bra med det - vi kom oss igjennom, og selv om vi knapt fikk øvd etter den timen, så imponerte vi folk med valsen vår i bryllupet. Noen abere syntes vi det var, knyttet til denne dama:

hun blandet seg opp i absolutt alt, og selv om hun sa innledningsvis at "det er deres bryllup, ikke la noen presse dere til å gjøre noe dere ikke vil", så var hun forferdelig bestemt ned til siste detalj. Hun holdt på å gå av skaftet da vi f.eks. sa vi skulle fotografere før vielsen og ikke etter (det gikk jo IKKE an!!), da det viste seg at lokalet vårt var mindre enn hun syntes det burde være, og da vi hadde tenkt ting annerledes enn henne, mht rekkefølge på ting under middagen/festen, etc.

En annen ting er at det blei veldig mye snakk (hennes snakk, vi kom knapt til) og lite dansing.

Men bevares, hun kan å gi førstehjelp til ferskinger. Men jeg ville nok anbefalt noen andre med mindre man er veldig sikker på seg selv og tør å gjennomføre bryllupet etter sitt eget hode. (det gjorde vi, og det blei fantastisk - sa ALLE!!!) :D

uansett - lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på Bårdars ca 5 uker før bryllupet, og hadde en time med engelsk vals til kr 500,- Vi var begge veldig fornøyd og valsen gikk som en drøm i bryllupet. Anbefales alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...