aline Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hei. Jeg bare lurer, der hvor man får opp forslag om folk man kanskje kjenner, har jeg jo stort sett bare mennesker jeg kjenner noen som kjenner.... om dere skjønte hva jeg prøvde å si der. Men det er to stykker jeg har fått opp som suggestion, som jeg ikke har noen felles kjente med, jeg har ikke søkt de opp, men jeg vet hvem de er. Har vært sammen med en av dem, og på noen dater med den andre... Men jeg har altså ingen felles kjente, og har ikke søkt dem opp, så jeg blir litt usikker på hvordan i alle dager facebook kan foreslå dem som venner??? Er det mulig at det er folk som har søkt på navnet mitt? NOE må det jo være, som gjør at jeg får opp disse jeg altså vet hvem er/kjenner, men som det ikke finnes noen grunn til at facebook skulle vite at jeg kjenner... noen som vet?
angeleyes Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har dessverre ingen forklaring til deg, men dette har skjedd meg noen ganger, så denne tråden vil jeg følge med på.
Gjest EmilyLane Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Finnes en annen tråd her med dette som det kom mange teorier på...søk søk
absinthia Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Kanskje du har dem på e-post adresselista di? Har skjedd meg, ihvertfall.
aline Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2009 Kanskje du har dem på e-post adresselista di? Har skjedd meg, ihvertfall. han jeg bare hadde datet noen ganger, har jeg ikke verken email eller telefon til. Han andre, som jeg har vært sammen med, kan være det... for han har jeg i emaillista mi.
Jade Skrevet 31. juli 2009 #6 Skrevet 31. juli 2009 Det kan også være at DU er på adresselistene deres. Eller på msn.
aline Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. juli 2009 Det kan også være at DU er på adresselistene deres. Eller på msn. det kan være en mulighet ja, og vel den som er mest sannsynelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå