Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 hallo jeg har vært sammen med en mann nå i ca 5 år, vi trivest utrolig godt sammen, å jeg elsker han, men han er ikke noe glad i sex, vi har bod sammens i 3 år, har vel sex en to til tre ganger i mnd, jeg er veldig tent, men føler jeg presser han mye, så nå vil jeg være litt mere at han skal vise at han har lyst på meg, han har altid vært sån etter første stund, prøver å snakke om det, men han vil ikke snakke så mye om det, han er 40 jeg 30, er det flere mannfolk her ute som har det på den samme måten, vi har deilig sex når vi først har det,
Gjest Purple Haze Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Jeg tror det finnes mange liknende tråder her inne, hvis du søker litt. Men for å svare deg, så er det sånn at sexlyst er varierende hos mennesker. Han har ikke særlig sexlyst, og slik er det bare. Da nytter det ikke verken å mase eller presse han, og heller ikke vente på at han skal endre seg. Så lenge han har vært sånn hele tiden, så er han nok bare lite seksuell. Da har du to muligheter. Enten lære deg å leve med det, eller finne deg annen som matcher deg bedre seksuelt.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Hæ mener dere dette er normalt? Toppen 3 ganger i mnd?? Er jo det mange svir av på en helg, hehe. En mann som ikke er lysten på mer må endten være utro eller en rett og slett lei deg.
clanz Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 (endret) Hæ mener dere dette er normalt? Toppen 3 ganger i mnd?? Er jo det mange svir av på en helg, hehe. En mann som ikke er lysten på mer må endten være utro eller en rett og slett lei deg. For meg høres dette veldig lite ut. Når det er sagt, så er det dessverre ikke de eneste som sliter... har venninnner av venninner som jeg har hørt har samme problemet. Dårlig kommunikasjon og at de føler seg lite attraktive kan være noe av problemet tror jeg i tillegg til lavt behov. For de som er glade i sex kan jeg forstå at dette blir et stort savn i hverdagen som reduserer livskvaliteten. Spør du meg er det utrolig viktig at man også passer nogenlunde sammen sexuelt og kan kommunisere godt om sex også. Endret 28. juli 2009 av clanz
Gjest Purple Haze Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Hæ mener dere dette er normalt? Toppen 3 ganger i mnd?? Er jo det mange svir av på en helg, hehe. En mann som ikke er lysten på mer må endten være utro eller en rett og slett lei deg. For noe tull. Det er en myte at alle menn er klare for og har lyst på sex til en hver tid. Den gamle forestillingen om at det alltid er kvinnen som har minst lyst, trodde jeg var lagt død for lenge siden. Noen er mer seksuelle enn andre, slik er det bare. Og det handler ikke om verken utroskap eller at man er lei av den andre. Det kan være mange grunner til at en mann er mindre seksuell. Potensproblemer, depresjoner eller bare generelt liten lyst. Og nei, det er ingen som sier at 3 ganger i måneden er verken normalt eller unormalt. Alle par er forskjellige, og alle individer er forskjellige.
Gjest jau Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 For noe tull. Det er en myte at alle menn er klare for og har lyst på sex til en hver tid. Den gamle forestillingen om at det alltid er kvinnen som har minst lyst, trodde jeg var lagt død for lenge siden. Noen er mer seksuelle enn andre, slik er det bare. Og det handler ikke om verken utroskap eller at man er lei av den andre. Det kan være mange grunner til at en mann er mindre seksuell. Potensproblemer, depresjoner eller bare generelt liten lyst. Og nei, det er ingen som sier at 3 ganger i måneden er verken normalt eller unormalt. Alle par er forskjellige, og alle individer er forskjellige. Er ikke en ting unormalt om det avviker fra det normale, altså flesteparten. Så flesteparten av menn vil vel ha sex mer enn toppen 3 ganger i mnd, ergo unormalt. Har blitt en trend å svare og si at alt er normalt, men tenk over begrepet normalt da. Det er jo tatt ut av flertallet gjør.
clanz Skrevet 28. juli 2009 #9 Skrevet 28. juli 2009 Er ikke en ting unormalt om det avviker fra det normale, altså flesteparten. Så flesteparten av menn vil vel ha sex mer enn toppen 3 ganger i mnd, ergo unormalt. Har blitt en trend å svare og si at alt er normalt, men tenk over begrepet normalt da. Det er jo tatt ut av flertallet gjør. Det er normalt i den forstand at det gjelder en mindre gruppe menn selv om denne gruppen langt fra er noe flertall av menn. Snarere skal man ha ganske uflaks vil jeg tro.. de fleste menn vil ha sex minst 3 ganger i uken! Og ja, som regel er det menn som fortsatt vil ha mest sex... selv om det nå også er blitt vanlig at jenter er like ivrige. Kvinner blir lettere negativt påvirket av humør og føelser etter min erfaring, og kan i perioder helt glemme sex selv om de normalt er "sex-gudinner" med stort behov.
ciba Skrevet 28. juli 2009 #10 Skrevet 28. juli 2009 jeg vil kalle det normalt å unormalt, jeg kjenner til noen, de er veldig glade i verandre tar mye på verandre å dem har masse nerhet til verandre, men de har ikke så mye sex dem heller, han jeg mener her sa til meg en gang at kjærlighet å nerhet, er mere viktigere for meg , en hva sex er. kansje han jobber veldig mye mannen til ts her, er trøtt å sliten, da kan jeg forstå at det kan bli litt lite noen ganger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå