Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom hjem fra ferie, som madamen ikke ville være med på, det var så mye å gjøre på jobben sa hun, så hun ville være litt på forskudd etter ferien. Ja, synd det, men det skulle hun da få lov til. Da jeg kom hjem, var det et par ting som ikke stemte. For det første, på toaletthylla på badet var det en halvfull herredeo, av et merke jeg aldri har brukt, og hun står på sitt og sier at det er min! For det andre, var min tur å ta klesvasken, og blandt klærne i skittentøyskurven var det en stk boksershorts som heller ikke er min, og hun står på sitt igjen, Joda, er min det. Kan en dame være så kynisk at hun faktisk står og lyver meg rett opp i ansiktet og blånekter selv om dette ikke er mine ting?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

damer som er utro er kyniske, sånn er det bare

Skrevet
Kom hjem fra ferie, som madamen ikke ville være med på, det var så mye å gjøre på jobben sa hun, så hun ville være litt på forskudd etter ferien. Ja, synd det, men det skulle hun da få lov til. Da jeg kom hjem, var det et par ting som ikke stemte. For det første, på toaletthylla på badet var det en halvfull herredeo, av et merke jeg aldri har brukt, og hun står på sitt og sier at det er min! For det andre, var min tur å ta klesvasken, og blandt klærne i skittentøyskurven var det en stk boksershorts som heller ikke er min, og hun står på sitt igjen, Joda, er min det. Kan en dame være så kynisk at hun faktisk står og lyver meg rett opp i ansiktet og blånekter selv om dette ikke er mine ting?

Oida. kjipern. Hvis du holder ut med henne en liten stund til, så prøv følgende:

Kjøp en eller annen dårlig dameparfyme, tøm halve flasken, sett resten i hylla på badet, kjøp en dametruse, legg den i skittentøyskurven... og når hun ser det, si at de er hennes....

Gjest Gjest
Skrevet

Hei fjortissen!

Det heter på etterskudd, ikke forskudd! Gå å prøv å selge skrønene dine til noen som er dum nok til å bry seg.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du er like distre som min mann, ja da kan det godt hende hun har helt rett; det ER dine.. Han husker nemlig ikke sånne "detajer"..

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei fjortissen!

Det heter på etterskudd, ikke forskudd! Gå å prøv å selge skrønene dine til noen som er dum nok til å bry seg.

eh.... mange som jobber ekstra for å komme på etterskudd? må vel være i kommunen det da

Gjest Gjest_Ida_*
Skrevet
Hei fjortissen!

Ikke i denne sammenhengen - hun ville være på forskudd på jobben, derfor jobbe i ferien.

Gjest Gjest_ida_*
Skrevet
Oida. kjipern. Hvis du holder ut med henne en liten stund til, så prøv følgende:

Kjøp en eller annen dårlig dameparfyme, tøm halve flasken, sett resten i hylla på badet, kjøp en dametruse, legg den i skittentøyskurven... og når hun ser det, si at de er hennes....

Bra forslag - støtter dette.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nice! :popcorn:

Jeg ville ikke pult dama uten gummi før hun har fått testet seg.

Gjest Gjest
Skrevet

Hun ville komme på etterskudd dersom hun tok seg ferie.

Hvor vanskelig er det å forstå enkel semantikk?

Å ja vi er nå på Fjortissguiden.

Skrevet

Er du heeeelt sikker på at det ikke er dine greier?

Men, joda damer (og menn) kan være så kyniske og jævlig at de lyver deg rett opp i trynet

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hvis jeg hadde vært utro (noe som ikke skjer), så ville jeg sørget for å slette ALLE spor etter elskeren. Ikke latt avslørende ting ligge framme helt åpenlyst.

Jeg tror dette er en tulletråd, men men...

Gjest Gjest_høna_*
Skrevet

Eller har du vært på ferie med noen du ikke skal være på ferie med og blir dermed mistenksom på egne saker i hylla??

Hvis ikke, og du er helt sikker på at det ikke er dine ting, så har det tydeligvis vært en annen mann i huset. Hva han da har gjort der kan bare din kone svare på.

Lykke til.

Skrevet

Ja, i alle fall de damene som er utro, de er også gjerne kysniske eksperter på løgn!

Skrevet

Jeg leste et sted at et sjokkerende stort tall (mener å huske det var rundt 10%) av alle menn oppdrar andres barn i den tro at det er deres eget. Tenk det, 1 av 10 kvinner er utro og er så kyniske at de lar mannen deres tro barnet er deres og oppdrar det!

Der har du svaret ditt!

.....men å sette kvinner på en pidestall og opphøye de til gudommelig status, det skal vi sannelig gjøre i dette syke, syke "moderne" samfunnet, vårt. *rister på hodet*

Skrevet

God idé! Jeg ville imidlertid ikke kopiert kjerringa totalt, for da blir det lett å gjennomskue. I stedet ville jeg gjort noe tilsvarende, som f.eks. å kjøpe og glemme en BH på et sted hun garantert vil finne den. En øredobb i senga eller lignende.

Hevn er en vakker kunst!

Gjest brutal_mann
Skrevet
Jeg leste et sted at et sjokkerende stort tall (mener å huske det var rundt 10%) av alle menn oppdrar andres barn i den tro at det er deres eget. Tenk det, 1 av 10 kvinner er utro og er så kyniske at de lar mannen deres tro barnet er deres og oppdrar det!

Der har du svaret ditt!

.....men å sette kvinner på en pidestall og opphøye de til gudommelig status, det skal vi sannelig gjøre i dette syke, syke "moderne" samfunnet, vårt. *rister på hodet*

I forbindelse med organdonasjoner og lignende innen familier viser tallene at det er nærmere 20%...

Skrevet
I forbindelse med organdonasjoner og lignende innen familier viser tallene at det er nærmere 20%...

Det er så huff huff og atter huff det!!!! Fy faen....Kanskje like greit å være singel ja, eller i alle fall å være barnløs. :popcorn:

Gjest JulieB
Skrevet

Høres litt mistenksomt ut dette her..

Gjest merkelig dame
Skrevet

Utro folk er kyniske! Min første samboer ville ikke bli med meg hjem i julen og ville heller være alene hjemme istedet for at jeg skulle gå glipp av en familiejul, han skulle jobbe likevel. Og da jeg var vel hjemme hos han igjen så fant jeg ørepynt som ikke var mine i sengen vår, og han påsto det samme som TS kone som var at øredobbene selvfølgelig var mine. Noe de absolutt ikke var.... dette var ikke første gang han var ute på galeien så jeg flyttet ut kort tid etterpå. Så utro folk er generelt kyniske.

Jeg forstår ikke at utro kvinner som blir gravide med elskeren klarer å late som om det er ektemannens barn, jeg hadde ikke klart det. Jeg er alt for ærlig og er sikker på at hvis jeg hadde prøvd meg på noe sånt så hadde det lyst løgner av meg. I følge min mann så er jeg notorisk ærlig, skjønner ikke at folk klarer å være utro heller jeg da. Enten er man sammen og er trofast, eller så er man singel og roter rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...