Gå til innhold

Tar han meg til elskerinne...

Anbefalte innlegg

Gjest number one
Skrevet

Ville dere ha noen skrupler mot å ta din første kjærlighet, den første du lå med, den som fridde til deg, men som du følte deg for ung for til å si ja til... til elsker?

Hvorfor ikke? Ingen får vite noe, og jeg får han samtidig som hun får han.

Ingenting kan vel være bedre.

Jeg kommer til å be han fortelle om det til henne, og nekter han, ringer jeg henne. Men først må jeg se om jeg kan og vil ha han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sexen er kanskje befre enn klønete 14is...

Skrevet
Ville dere ha noen skrupler mot å ta din første kjærlighet, den første du lå med, den som fridde til deg, men som du følte deg for ung for til å si ja til... til elsker?

Jeg kommer til å be han fortelle om det til henne, og nekter han, ringer jeg henne. Men først må jeg se om jeg kan og vil ha han.

Blablabla...

"Ville jeg hatt noen skrupler mot å ta min første kjærlighet som elsker?"

Ja det ville jeg. Det finnes nemlig noe som heter moral og som så alt for mange ser ut til å mangle.

"Ingen vil få vite det" Så flott! Daaa er det jo bare å peise på :jepp: *ironi*

Makan til hva som finne der ute...

Gjest Gjest
Skrevet
Sexen er kanskje befre enn klønete 14is...

Om du ikke liker svaret ikke still spm

Skrevet

Hva er bedre enn å prøve ut sin første kjærlighet, når han likevel blir hos sin kvinne? Det kan jo skje at han velger meg, men jeg er ikke så lett å velge. Men sex er jeg gira på. Og hun skal ikke få vite noe, det er bare en annen som får vite det og han sier ikke noe,

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er bedre enn å prøve ut sin første kjærlighet, når han likevel blir hos sin kvinne? Det kan jo skje at han velger meg, men jeg er ikke så lett å velge. Men sex er jeg gira på. Og hun skal ikke få vite noe, det er bare en annen som får vite det og han sier ikke noe,

Du motsier deg selv litt..

Gjest Gjest_høna_*
Skrevet

Du høres ut som en av mine patetiske venninner.

Du tok ett valg for 20 år siden, med stor forventning om at noe bedre skulle dukke opp og komme din vei...fordi du fortjente det!? Så ble det ikke sånn og nå trenger du bekreftelsen den ene første som forgudet deg ga deg den gangen.

Ja det blir sikkert bra. Du finner ut at du faktisk skulle ha satset på han og han finner ut at det var godt han valgte noen andre!

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Jeg vil anbefale terapi på det sterkeste, dette er ikke normal oppførsel for et voksent menneske.

Gjest Volven
Skrevet

Hvordan tror du at du selv hadde reagert dersom din partner var utro mot deg?

(Hvordan du evt. skulle få vite om det? En nabo, venn, bekjent eller en som kjenner en, som kjenner en osv. Så får du vite det til slutt. Det er faktisk slikt som skjer).

Utroskap fører sjelden til noe godt.

Selv om det sikkert kan virke fristende i visse situasjoner.

Valget er ditt, men siden du spør så ville jeg rådet deg til å la det være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...