Gjest Madre Mia Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Man kan bli lammet av skrekk for et øyeblikk, man kan bli lammet langvarig av sorg, men kan man bli lammet av forelskelse og kjærlighet? Slik at man ikke får gjort noenting, bare det aller nødvendigste for å holde hodet over vannet? Og hvor lenge er det isåfall "normalt" å være lammet av kjærlighet/forelskelse?
Gjest meg også Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Hahaha:) Kjenner meg igjen. Var helt handlingslammet i 4-5 uker før jeg endelig begynte å se verden omkring meg igjen.
Gjest Gjest_runa_* Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 4-5 uker? Jeg har hatt det slik i ett år snart. Møtte en mann for ett års siden som jeg falt pladask for, og er visst fortsatt totalt handlingslammet i pladask-posisjonen. Har kontakt med ham ennå, men har ikke sett ham siden da.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Jeg var det i 2 år...Jeg kom meg såvidt gjennom dagene, fikk bare gjort akk det lille jeg måtte for å gå fremover, og til og med det var vanskelig til tider. Nå har det vært slutt i snart 4 år, vi er gode venner, men jeg føler fortsatt den lammelsen noen ganger...Vet ikke om det noen gang går over, men jeg har det mye bedre nå! =)
Gjest Gjest_runa_* Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Jeg var det i 2 år...Jeg kom meg såvidt gjennom dagene, fikk bare gjort akk det lille jeg måtte for å gå fremover, og til og med det var vanskelig til tider. Nå har det vært slutt i snart 4 år, vi er gode venner, men jeg føler fortsatt den lammelsen noen ganger...Vet ikke om det noen gang går over, men jeg har det mye bedre nå! =) Men her mener du kjærlighetssorg?
Gjest gäst Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Man kan bli lammet av skrekk for et øyeblikk, man kan bli lammet langvarig av sorg, men kan man bli lammet av forelskelse og kjærlighet? Slik at man ikke får gjort noenting, bare det aller nødvendigste for å holde hodet over vannet? Og hvor lenge er det isåfall "normalt" å være lammet av kjærlighet/forelskelse? Lam i skallen ja. Det blir man hver gang det skjer. blind for alt av fornuftige tanker. Bare surrer rundt. Man får jo også massevis av energi av det. Så det man egentlig gjør er å gå rundt med enorme mengder energi i kroppen uten og få det ut med mindre man da får sin kjære og kan bruke energien på han/henne. Trening og være i masse bevegelse hjelper bra for min lille "sykdom" akkurat nå ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå