mosegrodd Skrevet 27. juli 2009 #1 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har en del norske kontanter som jeg skal veksle til euro. Jeg lurer på hva som er det lureste? Å sette inn pengene på kontoen og ta ut euro, eller gå og veksle på f.eks. forex? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 27. juli 2009 #2 Del Skrevet 27. juli 2009 Hei Jeg liker ikke å reise med for mye cash så jeg synes det er best å ha de på konto og heller ta de ut fra en minibank når jeg ankommer detinasjonen. Men det spørs litt på hvor en skal dra selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jokke* Skrevet 29. juli 2009 #3 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg bruker Forex, null gebyrer og relativt bra kurser. Men sjekk opp de forskjellige kursene hos de respektive bankene først. Husk også at mange banker tar gebyrer for å bruke visa i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plosiv Skrevet 29. juli 2009 #4 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg har gebyrfrie uttak i utlandet med check-in-nordea-debetkort. Da bare tar jeg ut penger i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå