Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er fan av lydbøker. Har operert øynene å trenger noen nye bøker å lytte til...

Men hakke lyst å ha flere engelske.

Min iTunes er på norsk, allikevel er ingen bøker der oversatt til norsk.

Må jeg seriøst kjøpe en oversatt lydbok i butikken, laste inn på min på itunes og ta det derfra?

Jeg er ikke en piratkopier, så det er utelukket. Leste om dette i Aftenposten i dag...At salget på lydbøker går ned og pirat opp. Men er det ikke tilgjengelig på iTunes så blir man jo litt frustrert da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er fan av lydbøker. Har operert øynene å trenger noen nye bøker å lytte til...

Men hakke lyst å ha flere engelske.

Min iTunes er på norsk, allikevel er ingen bøker der oversatt til norsk.

Må jeg seriøst kjøpe en oversatt lydbok i butikken, laste inn på min på itunes og ta det derfra?

Jeg er ikke en piratkopier, så det er utelukket. Leste om dette i Aftenposten i dag...At salget på lydbøker går ned og pirat opp. Men er det ikke tilgjengelig på iTunes så blir man jo litt frustrert da....

Lydbøker kan kjøpes og lastes ned på f.eks: www.dig2go.com. Er en norsk side.

Jeg har handlet derfra. Enkelt å legge inn i iTunes.

Skrevet

Du kan kjøpe og laste ned lydbøker på lydbokforlaget.no Og det er jo den største ugiveren på norsk :)

• 4 måneder senere...
Skrevet

skal se nærmere på dette....

• 4 måneder senere...
Skrevet

jeg synes ikke de har så mye. Det var oxo svindyrt...noen som vet om andre?

Skrevet (endret)

jeg synes ikke de har så mye. Det var oxo svindyrt...noen som vet om andre?

Du kan laste ned "de levende og de døde" Ingvar Ambjørnsen..anbefales...... og lest av Håvard Bakke.... helt lovlig og gratis på Itunes....men den har vel du allerede hørt? Ellers er det mye moro på itunes, men podcaster av radioprogram.... men det er ikke det samme når du er på bokjakt... Endret av Stor&Sterk
Gjest Raptuza
Skrevet

lurar på om det er litegrann billegare med mp3-lydbøker på bokklubben.no? verd å sjekke. obs. man må vera medlem for å handla der.

Skrevet

hva med og låne på biblioteket?

• 10 år senere...
Skrevet
Niki_8 skrev (3 minutter siden):

Hei! Har dere prøvd med Norske Lydbøker Online? Det finnes et godt utvalg av helt gratis lydbøker på norsk der.. ☝️😉

Snart 11 år.

Anonymkode: e1a23...49a

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Snart 11 år.

Anonymkode: e1a23...49a

Oi, stemmer 🤦‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...