Gå til innhold

Sexaktivitet på internett- advarer unge jenter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest angrer dypt og inderlig

Dette vil dere kanskje kalle dobbeltmoral, men shit la gå.

Jeg må bare få det ut et sted...

Jeg og mannen min møttes via et date-sted på nettet, og vi hadde sex første gang vi traff hverandre. (Det var ikke uttalt at det skulle skje, men det lå kanskje i kortene..)

Jeg visste da at han hadde gjort dette noen ganger tidligere, altså "hooket" jenter på internett som han besøkte i helgerne enten hjemme hos dem eller på hotell i hjembyen deres, for så å ha sex med jenta i et par dager og så reise hjem. Ei av dem bodde også hos ham i en periode, før hun reiste til USA for å studere. De hadde seg noen skikkelige heisaturer, bl.a dro de på sexfester og teltturer til Danmark (gjett hva de gjorde) osv osv. Dette var rett før han traff meg. Hun var under 18... Han over 30.

Jeg hadde ikke noe problem med dette når vi selv bare var "sex-venner", selv om jeg ikke hadde gjort sånt før.

Men så forelsket vi oss, da.

Dere gjetter kanskje resten?

Nå har jeg SKIKKELIG problemer med det han tidligere har gjort. AVSKYR den aktiviteten som jeg vet foregår over hele landet (dere skulle bare visst hvor vanlig dette er!...), og jeg angrer skikkelig på at jeg ble kjent med ham på den måten. Jeg oppførte meg utrolig dumt og tankeløst!

På den annen side, uten internett hadde jeg aldri visst hvem han var.

Det hører med til historien at jeg er en del yngre enn han, og nå er det for sent å bryte (det er flere barn med i bildet.... dette var mange år siden.)

Jeg er forbanna på meg selv for at jeg lot meg lokke.

Vet ærlig talt ikke om jeg klarer å leve med tanken på dette resten av livet.

Så ser jeg på gifteringen da.. Dette var DA, nå er NÅ.

Men likevel, det gjør så vondt!

Ikke sjalu på jentene, jeg bare skulle ønske så inderlig at jeg ikke visste om det.

Så hvis du er ung jente og "på vift" med en internett-rundbrenner, tenk deg om 10 ganger før du involverer deg mer.

Takk for oppmerksoomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven

visste du om det før du gifta deg med han?

da kan du vel bare takke deg selv

men husk at spist er spist og pult er pult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo synd at fortiden skal ødelegge for dere, hvis forholdet ellers er bra.

Ut fra det du skriver virker det som dette ikke innvirker noe på livet dere nå.

Legg det bak deg. Fortiden kan ingen gjøre noe med. Og så lenge du føler at du kan stole på han synes jeg du ikke skal bruke energi på dette.

Lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke "verre" enn all sjekkinga som foregår rundt om på utesteder - særlig i helgene.

Du møtte ham kanskje i /etter en intens sjekkeperiode da. Og du var jo også med på leken - har han noen garanti for hvor mange du traff før ham?

Prøv å glem det - alle har en fortid, du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette vil dere kanskje kalle dobbeltmoral, men shit la gå.

Jeg må bare få det ut et sted...

Jepp, dette er akkurat d jeg vil kalle dobbeltmoral!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt ærlig kan jeg ikke se problemet. Han har ikke gjort noe galt, og han har ikke vært utro mot deg. Dessuten visste om alt dette før dere ble sammen. Husk at det er fortid, de aller aller fleste mennekser har gjort "dumme" ting i fortiden sin. Det hjelper lite å tenke på det nå, hvis han hadde gjort noe virkelig ille så hadde jeg forstått deg, men dethar han jo ikke .

Så glem det, det er fortid og et avsluttet kapittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...