Gjest Gjest_Ina_* Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Morsom "wedding entrance dance" Glemte det morsomme: :D
Gjest emmeline Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 (endret) Den er bare helt herlig! Ble faktisk rørt til tårer, det var så spesielt på en helt fantastisk måte. De må ha en fantastisk familie og vennegjeng, og så bra at de fikk lov til dette i en kirke Endret 27. juli 2009 av emmeline
Gjest Purple Haze Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Så kult!!! Det ble sikkert et minneverdig bryllup, og slike mennesker må jo få et herlig ekteskap også
MiAmore83 Skrevet 27. juli 2009 #8 Skrevet 27. juli 2009 Kanon!!!! Akkurat noe slikt jeg var på utkikk etter! Gjett hvem som skal til presten i morgen og lufte tanken???! 4 brudepiker, to brødre og to unkelunger til min kommende mann er allerede forespurt! <3 Jeg synes dette hadde vært helt topp, og selvfølgelig uten at mannen vet om det! weee Hva synes dere om dette, sånn egentlig, hvordan hadde dere reagert i et reelt bryllup her i norge? Legger bare til at vi er absolutt personene til å finne på noe slikt, men jeg tror ikke noen ville kommet på ideen om at vi ville ha gjort det!
Gjest dalieo Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 Så utrolig fint, spesielt og avslappet Skikkelig ekte lykke.
frk.strøken Skrevet 27. juli 2009 #10 Skrevet 27. juli 2009 Jeg hadde synes det var storartet om jeg hadde kommet i ett sånt bryllup. En tidligere x av meg og jeg snakka om det når vi ble gift (noe det helt klart ikke ble noe av) Så hadde vi uansett snakka om å ta en skikkelig dans ned kirkegulvet etterpå. Men klart før kan være like morro, løsne litt på stemninga
Elizia Skrevet 31. juli 2009 #12 Skrevet 31. juli 2009 Kjempemorsomt!! Vi planlegger bryllup neste år og mannen tente øyeblikkelig på denne ideen. Men vi lurer på om vi skal gjøre det på vei ut av kirken Dvs en morsom avslutning på alt det seriøse. Vi er ikke så tradisjonelle av oss, så dette hadde funket for oss.
Titti72 Skrevet 31. juli 2009 #13 Skrevet 31. juli 2009 http://www.youtube.com/watch?v=QujA8YYgTWU...feature=related Sjekk denne linken. Brudeparets dans. Hadde jeg fått vært i et sånt bryllup, så hadde jeg storkost meg.
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2009 #14 Skrevet 31. juli 2009 Unødvendig og bare show off. Glad jeg ikke kjenner folk som er så opptatt av å vise seg frem og å være viktige at jeg slipper å se eller delta på noe så idiotisk.
Titti72 Skrevet 31. juli 2009 #15 Skrevet 31. juli 2009 Idiotisk? Ja, du syns vel alt som er A4 er "best". Jeg liker litt mere liv.
Gjest Gjest_Ina_* Skrevet 29. august 2009 #16 Skrevet 29. august 2009 Jeg synes helt klart at de som føler dette er noe for dem - do it! Å gifte seg skal være noe koselig - noe gøy! :D En glad dag! Og gjestene hadde sikkert elsket å gå i et bryllup med en twist:) Alle bryllup i Norge i dag er jo helt like! Kjedelig spør du meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå