EmmaK Skrevet 4. august 2003 #1 Del Skrevet 4. august 2003 Min tur til å lage middag idag...Men jeg står helt fast,og trenger tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. august 2003 #2 Del Skrevet 4. august 2003 Omelett! Fungerer alltid hos oss. Enkelt, godt og billig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. august 2003 #3 Del Skrevet 4. august 2003 Seibiff og poteter med grønnsaker og saus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. august 2003 #4 Del Skrevet 4. august 2003 Vi skal ha kyllinglår, ris med gulrøtter og erter og en kyllingsaus med fløte. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaK Skrevet 4. august 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 4. august 2003 Hm, mange gode tips...Men har lite lyst til å gå på butikken. Hva har jeg i hus? En kylling, gulerøtter,brokkoli, to sommerkoteletter, egg, en pakke karrisaus, alt jeg trenger til salat+litt bacon...Noen tips sominneholder noe av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. august 2003 #6 Del Skrevet 4. august 2003 Kylling med karrisaus er kjempegodt. Salat og ris ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 4. august 2003 #7 Del Skrevet 4. august 2003 Hva med å grille kyllingen hel, med litt bacon på, i ovnen? Til det kan du steke skiver av gulrot og brokkoli med soyasaus. Det er godt! Timian, pepper og soyasaus er godt å krydre kyllingen med. Håper det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå