Gjest Gjest_Anna_* Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hei! Jeg har fregner, og har en fregne (bare en) som jeg vil ta bort med Fraxel laser, men noen fortalte meg at hver behandling koster 5-6000 kr. Er dette for helle ansikte? hva med hvis man vil bare ta bort en fregne da'? Anna
LukaFrost Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Du har bare en fregne, og den vil du ta bort?
Gjest Euforia Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Hvorfor i all verden vil du fjerne én fregne? Én liten nusselig fregne kan da ikke gjøre så mye skade? Uansett... Hva med å heller kjøpe en bra foundation så du heller kan sminke den bort? Mye rimeligere enn 6000, og kanskje du etter hvert blir glad i den ene fregnen din.
nadinice Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Av innlegget ditt leser jeg at du önsker aa fjerne 1 av mange fregner.. Paa denne klinikken koster det 5900kr for pigmentbehandling av hele ansiktet pr gang. Til sammenlikning tar de 800kr for en flekk med behandling med IPL laser. Det er sikkert mulig aa forhandle en pris for kun 1 flekk i samme prisklasse hvis du kontakter dem. Du vil trenge 5-7 behandliger leser jeg av informasjonen de har lagt ut, saa det er ikke saa halvgæernt gjettet med 6000kr..
Gjest B Skrevet 29. juli 2009 #5 Skrevet 29. juli 2009 Jeg har tatt IPL-laser på drammensklinikken. Fikk endel rabatt, så ville ha prøvd meg der, spesielt når det er snakk om bare èn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå