Gjest Blåbærjenta Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Har du en eller flere her du kanskje vil dele vennskap med på FB? Hvorfor ikke bare gjøre det dersom man vil det! Har du noen herfra kanskje som du bare prater med på FB uten å ha møtt? Tørr du?
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Har du en eller flere her du kanskje vil dele vennskap med på FB? Hvorfor ikke bare gjøre det dersom man vil det! Har du noen herfra kanskje som du bare prater med på FB uten å ha møtt? Tørr du? KG er et anonymt sted. tviler på om noen vil lege seg til på Fb. Selvfølgelig har du sikkert sett-truffet folk på Fb som også er her inne,men tviler på om det er opplyst så mye. jeg er ikke på FB. jeg har telefon om noen vil snakke med meg...
Wonders Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Jeg ville ikke det. Men jeg HAR lagt til Kvinneguiden som tilhenger! http://www.facebook.com/idathereseandresen...iewas=776505284 Noe jeg oppfordrer alle til. Denne siden bør oxo fikses på og utbroderes, da jeg mener den er litt for anonym.
Afaia Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Jeg ville ikke det. Men jeg HAR lagt til Kvinneguiden som tilhenger! http://www.facebook.com/idathereseandresen...iewas=776505284 Noe jeg oppfordrer alle til. Denne siden bør oxo fikses på og utbroderes, da jeg mener den er litt for anonym. Veit ikke om det er ditt navn, men hele navnet står i linken....
feuerstein Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Veit ikke om det er ditt navn, men hele navnet står i linken.... Nei, det er ikke hennes navn som står med bokstaver, det er en på vennelisten hennes. Hennes egen id er imidlertid mulig å finne ut fra annen informasjon i linken.
Serenity88 Skrevet 28. juli 2009 #6 Skrevet 28. juli 2009 Jeg har folk herfra på fjesboken ja Det er de jeg har snakket lengst med, og de følger meg i min dagbok og jeg følger dem i sin... Møtt en av de jeg har på fjesboken, resten har jeg ikke møtt, mye grunnet avstand... Synes det er helt greit jeg
Cata Skrevet 28. juli 2009 #7 Skrevet 28. juli 2009 Har folk herfra på FB, ja, og jeg har møtt dem ansikt til ansikt.
Gjest EmilyLane Skrevet 28. juli 2009 #8 Skrevet 28. juli 2009 Jeg legger IKKE til folk jeg aldri har møtt. Den dagen jeg møter noen fra KG skal det vel lite til for at de kan legges til på facebook da de allerede vet både navn og utseende på meg.
Afaia Skrevet 28. juli 2009 #9 Skrevet 28. juli 2009 Nei, det er ikke hennes navn som står med bokstaver, det er en på vennelisten hennes. Hennes egen id er imidlertid mulig å finne ut fra annen informasjon i linken. Okey. Jeg er ikke på facebook så jeg har no clue
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #10 Skrevet 28. juli 2009 Okey. Jeg er ikke på facebook så jeg har no clue Det faktum at du har kopiert linken vil jo også gjøre det irrelevant om hun fjerner den fra sitt innlegg..
Afaia Skrevet 28. juli 2009 #11 Skrevet 28. juli 2009 Det faktum at du har kopiert linken vil jo også gjøre det irrelevant om hun fjerner den fra sitt innlegg.. Jeg er ikke vanskeligere enn at jeg hadde fjerna den fra sitatet om jeg så hun hadde gjort det... for eksempel.
Gjest Chrizzy Skrevet 28. juli 2009 #12 Skrevet 28. juli 2009 Jeg vil ikke bli tilhenger av kvinneguiden på facebook. Men har to jeg har blitt kjent med her på vennelisten min og det er bare koselig
Anglofil Skrevet 28. juli 2009 #13 Skrevet 28. juli 2009 Ja, har flere herfra lagt til som venn paa facebook. Mvh Yvonne
Wonders Skrevet 26. august 2009 #14 Skrevet 26. august 2009 fortsatt ganske få som er tilhenger av Kvinneguiden på tryneboka, kom igjenn a.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå