Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Når man tar EL-test,så viser jo den når det er stigning av det hormonet som skilles ut ved EL. Men betyr det da at man har hatt EL når stigningen vises,eller at EL er på gang da?
Lucky? Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 El testen blir positiv når el er på gang Dvs at du har el ca 24-36 timer etter positiv test
Gjest Alabama Skrevet 31. juli 2009 #3 Skrevet 31. juli 2009 El testen blir positiv når el er på gang Dvs at du har el ca 24-36 timer etter positiv test Aha! Er det sånn det fungerer? Så hvis jeg hadde eggløsning søndag, så ville det ikke vist på en test søndag kveld? (ikke meninga å kuppe tråden...)
Gjest lhinn Skrevet 31. juli 2009 #4 Skrevet 31. juli 2009 Aha! Er det sånn det fungerer? Så hvis jeg hadde eggløsning søndag, så ville det ikke vist på en test søndag kveld? (ikke meninga å kuppe tråden...) Teknisk sett ja, men siden vi i ditt eksempel kun snakker om timer kan det ta litt tid før LH nivået (som el tester reagerer på) synker. (men husk at dere fortsatt kan bli gravide etter eggløsning, da egget lever opptil 24 timer)
Gjest Alabama Skrevet 31. juli 2009 #5 Skrevet 31. juli 2009 Jeg fikk nemlig ikke testa fredag og lørdag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå