Gå til innhold

Spenning i hverdagen!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sola_*
Skrevet

Heisann!

Iløpet av de siste mnd har jeg ofte vært innom her! Jeg og mannen min har vært prøvere siden aug ifjor, og ønsker svært så gjerne en liten baby å ta vare på;)

I juni ble vi gravide, men mistet etter ca 5 dager.. :(

Vi var kjempetriste, men bestemte på å prøve igjen med en gang!

12 Juli hadde jeg el (brukte el-test), så jeg skulle egentlig ha hatt mensen enten lørdag eller søndag. Den er fortsatt ikke kommet!

Jeg føler at brystene er blitt litt større, litt ømmere, men langt ifra like øm som sist gang i juni da testen var positiv..

Jeg har litt mensmurringer, har følt meg slapp, trøtt, sliten og litt svimmel og litt småkvalm i det siste, men er skeptisk- skeptisk- skeptisk!

Etter så lang prøvetid, har jeg blitt ekspert på å lete etter (falske) symptomer så jeg vil vente litt før jeg tar en graviditetstest! (Er lei av å tisse bort pengene! :) )

Men gud så spennende dette er!

Jeg er fryktelig redd for å tro at jeg er gravid, for derfor å bli skuffet når/om mensen kommer.

Og jeg er redd for å ta en test: Er den er negativ blir jeg veldig skuffet nok en gang, og er den positivt er jeg redd for å miste igjen!

Krysser fingrer, tær, hender, armer og ben for at jeg er gravid, men jeg er redd for å så for store forhåpninger....

Om ikke mensen kommer til fredag, tar jeg en test..........

Før en laaaaaang uke dette kommer til å bli!!!

Hilsen Sola! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det der, ja. Etter å ha prøvd i to år, er jeg blitt vant med å takle skuffelsene, så jeg føler ikke det så intenst lenger. Derimot er sorgen når andre blir gravide eller får barn veldig tung.

Skal krysse fingrene for deg, jeg. Du må holde oss oppdatert! :)

Gjest Gjest_Sola_*
Skrevet

Hei igjen!

Idag er er det fredag, og her kommer en liten oppdatering!

Mandag: For å være helt ærlig tok jeg en test like etter jeg hadde skrevet her på mandag, (enda jeg sa at jeg SKULLE vente til fredag...).

(Det var vanskelig å vente.. :) )

Den testen så ut til å være neg først... Man skulle lese av resultatet etter 3 min. Etter 3 min var det ingen strek der, men etter kanskje 10 min var det en veldig veldig TYNN og SVAK strek der som man så om man lå godviljen til..

Jeg viste ikke hvordan jeg skulle tolke dette, men tenkte stille for men selv at jeg kaaaanskje kunne være gravid! :)

Onsdag: Var en dålig dag... :( De (få)symptomene jeg hadde hatt var nesten borte, og jeg var deppa! Tenkte at jeg nok en gang bare "så vidt" hadde blitt gravid, oppdaget det, bare for å miste noen dager etterpå...

Jeg begynte å lese om andre som hadde hatt 2 SA, og forberedte meg på blødning! :( (kjipt!)

Fredag: Fortsatt ingen mens! Tar en test nå i morgest, og den viser seg positiv (etter 3 min). Og streken er mye sterkere enn den jeg måtte vente på på mandag!

Hmmmmm.... Da er jeg vel gravid!

Håper spiren sitter denne gangen da. (Er desverre innstilt og forberedt på det motsatte..) Blir ikke akkurat å klare å slappe av så veldig :P

Hilsen Sola!

Gjest Gjest
Skrevet
Hei igjen!

Mandag: For å være helt ærlig tok jeg en test like etter jeg hadde skrevet her på mandag, (enda jeg sa at jeg SKULLE vente til fredag...).

Den testen så ut til å være neg først... Man skulle lese av resultatet etter 3 min. Etter 3 min var det ingen strek der, men etter kanskje 10 min var det en veldig veldig TYNN og SVAK strek der som man så om man lå godviljen til..

Jeg viste ikke hvordan jeg skulle tolke dette, men tenkte stille for men selv at jeg kaaaanskje kunne være gravid! :)

Onsdag: Var en dålig dag... :( De (få)symptomene jeg hadde hatt var nesten borte, og jeg var deppa! Tenkte at jeg nok en gang bare "så vidt" hadde blitt gravid, oppdaget det, bare for å miste noen dager etterpå...

Jeg begynte å lese om andre som hadde hatt 2 SA, og forberedte meg på blødning! :( (kjipt!)

Fredag: Fortsatt ingen mens! Tar en test nå i morgest, og den viser seg positiv (etter 3 min). Og streken er mye sterkere enn den jeg måtte vente på på mandag!

Håper spiren sitter denne gangen da. (Er desverre innstilt og forberedt på det motsatte..) Blir ikke akkurat å klare å slappe av så veldig :P

Hilsen Sola!

Heia.

Sjangsene er gode for at det skal gå denne gangen. Spesielt siden du allerede har hatt en SA. Men skjønner godt at du er livredd, men tenk på at du har marginene på din side.

Lykke til!

Skrevet
Hei igjen!

Hilsen Sola!

Gratulerer og masse lykke til! Håper alt går bra denne gangen!

Skrevet

Gratulerer med spiren !!!!

:) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...