Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Hei Lurte på om det finnes gratis treningsdagbok på nettet, gjerne med et forum. Et sted hvor man kan skrive inn hvor mye man trener per dag, hva man spiser, mål osv. Jeg fant et nettsted som heter shapelink.com, men det virket på meg som et sted for de som trener aktivt og proffesjonelt om jeg kan kalle det det. Jeg skal først begynne å trene nå og ønsker tips/råd ang kosthold/trening, samt å registrere hvor mye/ofte jeg trener og hva jeg spiser. Jeg trenger et nettsted med flere som meg. Type samme som vektklubb på vg, men noe som er gratis om det finnes.
-Englefjes- Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 (endret) Slettet, svarte i feil vindu. Endret 27. juli 2009 av -Englefjes-
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 www.webtrener.no er en gratis treningsdagbok på nett. Der kan du lage treningsprogram (både for styrketrening og kondisjonstrening) og logge treninger med tilhørende resultater. Du kan også legge inn din vekt, dine mål etc. Det er imidlertid ikke noe forum tilknyttet verktøyet, og du kan heller ikke legge inn hva du spiser.
Sekretæren Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 www.mylog.no Legg inn alt du trener og spiser. Er forum der og, men det er ikke så aktivt. Ellers er det jo mange forum hvor man kan logge treningen sin i en egen tråd, og få kommentarer og støtte. Men det var muligheten til å legge inn data som var viktigst? Jeg prøvde shapelink, men den krevde at jeg la inn hver enkelt øvelse, og det har jeg ikke tålmodighet til. På mylog kan jeg bare legge inn tidspunkt og varighet hvis jeg vil det, det holder for meg. Man kan velge hvor detaljert man vil være der, m.a.o.
Kitty_katt Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Jeg bruker sankenett. På forumet der kan du lage slankedagbok, folk er svært aktive der syns jeg:) De har også egen slankedagbok men det koster penger. Anbefaler forumet.
Leya Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 vektklubben.no Grete roedes nettside. Veldig grei:)
Chanel.No5 Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 www.iform.no der er ett bra forum og en kan registere sin egen dagbok der inne som andre kan kommentere.
Gjest Gjest_Marit_* Skrevet 29. juli 2009 #8 Skrevet 29. juli 2009 hei, jeg bruker sparkpeople.com det er for nybegynnere og litt mer erfaren Du kan ikke skrive inn hva du spiser tror jeg, men du kan få tips om forskjellige matvaner og sånn, og du fører inn hva du trener hver dag og de beregner hvor mange kalorier du brenner ut ifra øvelsene du har lagt inn og hvor lang tid du trente. Dette blir jo bare sånn ca. Det er et forum der, ihvertfall noe lignende forum. Det er også videoer som viser hvordan øvelser du kan ta, f.eks. 10 min trening med hoppetau, og forskjellig styrke øvelser. Du kan også føre inn vekt og høyde og sånn og de beregner da hvor lang tid du skal bruke på å nå et mål som å gå ned i vekt. Du kan selvfølgelig endre tallene der, men de setter opp noe som er fornuftig synes jeg, da det ikke er bra å gå ned for fort i vekt. Jeg trives med denne siden, skulle fantes en lik side på norsk også, men ellers er det lett å finne frem på siden og slikt. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå