Gjest stiletten Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Jeg er så drittlei av at helene ryker på alle de nye lekre skoene mine! Jeg kjøpte et par nydelige platå pumps som atpåtil er gode å ha på. Og brukte dem i noen få timer på byen. Og når jeg kommer hjem er helene helt ødelagt. Det er bare en liten plastknott nederst, og den er slitt vekk på et blunk. Og så går resten fløyten på no time. Ahhhrg. *SUR* Hva kan jeg gjøre for å unngå sånt? Må jeg ta med alle nye sko til skomakeren FØR jeg bruker dem eller? Finnes det noe jeg kan "klinke på" hælen for å gjøre den sterkere? Hjelp..noen?
pittie Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Subber du? Merklig at de skal være nedslitt så fort. Du kan sikkert ta de til skomaker og spør om ikke han har noen mer holdbare "knotter".
Ladylucky Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Hos skomakeren kan du få satt på stål under. Koster ca 200 kr men du har skoene i flere år framover. De lager litt mer lyd ,men jeg pleier å sette litt sportstape under (avhenger av hvor tynn hæelen er og hvor ofte jeg bruker skoene.) Anbefales:)
Gjest stiletten Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Metallknott. *notere* Nei jeg subber ikke.. det er ikke så lett å subbe på 12cm hæler...? Sportstape var glupt! Men det er da faen at man skal være nødt å betale 200 til (!) på nye sko FØR man bruker dem. Takk så mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå