Kylling Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Jeg har kjøpt ny pc, og har lastet ned iTunes på denne. Men er det slik at jeg er nødt til å synkronisere iPoden med denne for å kunne ta den i bruk? På forrige pc ligger jo iTunes med mengder av musikk, som er synkronisert med iPoden.. Og alt dette mister jeg jo hvis jeg skal synkronisere den med iTunes på den nye pc`en. Noen som vet hvordan jeg kan ta i bruk iTunes på ny pc uten å miste all musikken på iPoden?
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 29. juli 2009 #2 Skrevet 29. juli 2009 Du kan kopiere alle musikkfilene dine på den gamle PCen og legge de inn på den nye PCen. (De ligger under mappen Min Musikk eller hvor enn du har lagret de). Når du har fått filene inn på den nye PCen, så kan de importeres til den nye iTunes. iPod kan bare synkroniseres med en iTunes, så du må gjenopprette ipoden før du overfører sangene på nytt fra den nye iTunes. Hmmm håper du skjønte dette
Yummy_Mummy Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 Du kan bruke et program som heter sharepod (http://www.getsharepod.com/). Der har du mulighet til å ta en backup av ipoden og importere i itunes. (Regner med at du også er redd for å miste spillelister og annet. Er ikke sikker på om det blir med i backupen, men det er jo verdt å prøve).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå