Gjest Gjest_Hans_* Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 http://www.amazon.com/Thousands-not-Billio...g/dp/0890514410 Er det noen her som har lest boken, og kan fortelle om den er vitenskapelig korrekt? Emnet synes jeg at er interessant, men dersom den ikke holder mål vitenskapelig, og er full av faktafeil og virkelighetsforvrengninger, så er det ikke verdt å lese den. Så: Er det noen som har kjennskap til denne boken, og kan si noe om den? På forhånd takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Den boken er et klassisk eksempel på psudovitenskap. Styr unna.
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 28. juli 2009 #3 Skrevet 28. juli 2009 Så vidt jeg vet, er den skrevet av en geolog, så jeg skulle tro den er vitenskapelig korrekt?
Zealuu Skrevet 28. juli 2009 #4 Skrevet 28. juli 2009 Donald B. DeYoung er selverklært kreasjonist, ikke tilknyttet noen seriøs forskningsinstitusjon og har ikke vært publisert i seriøse journaler på flere tiår.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2009 #5 Skrevet 28. juli 2009 Den boken er et klassisk eksempel på psudovitenskap. Styr unna. Alltid morsomt med slike "ekspertuttalelser", fra bedrevitere som deg. Mannen er høyst fagutdannet i emnene han skriver om, og vet ganske sikkert mye mer om hva han snakker om enn det du gjør.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 29. juli 2009 #6 Skrevet 29. juli 2009 Alltid morsomt med slike "ekspertuttalelser", fra bedrevitere som deg. Mannen er høyst fagutdannet i emnene han skriver om, og vet ganske sikkert mye mer om hva han snakker om enn det du gjør. Han blir i alle fall ikke tatt seriøst av 99% av den vestlige verdens geologer, og det sier vel egentlig sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå