EmmaK Skrevet 4. august 2003 #1 Skrevet 4. august 2003 Dette innlegget kan nesten ikke settes under dette forumet, da jeg personlig mener DDE's musikk ikke kan karakteriseres som hverken kultur, film eller litteratur. Jeg tror snart jeg blir gal, Bjarne Brøndbos grumsete stemme med den grusomme vibben forfølger meg! Jeg orker snart ikke mer... Håper det finnes andre som har det på samme måten...
EmmaK Skrevet 4. august 2003 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2003 Det er godt å høre at jeg ikke er alene...Alle synes jo DDE er bare toppen! Selv i bersuset tilstand tror jeg ikke musikken kunne falt meg i smak!!
Barbie Skrevet 4. august 2003 #5 Skrevet 4. august 2003 DDE er bra når du blir vant til det. Jeg er av den typen som må høre albumet flere ganger før det faller i smak. Den nyeste har jeg ikke hørt nok enda,så den liker jeg ikke. -Men om en ukes tid,da er mye gjort. Slik har det vært med alle mine DDE plater! :-?
Joplaya Skrevet 4. august 2003 #7 Skrevet 4. august 2003 * reiser meg opp og demonstrerer min enighet* DDE sucks!
Fru.com Skrevet 4. august 2003 #8 Skrevet 4. august 2003 Jeg er ikke enig med deg :oops: , men mannen min er VELDIG enig med deg .
EmmaK Skrevet 4. august 2003 Forfatter #9 Skrevet 4. august 2003 Lære seg å like DDE? Sorry BArbie, det funker ikke for meg...
Cita Skrevet 4. august 2003 #10 Skrevet 4. august 2003 Dæm æ kongaaaa !!!!!! Bjarne kan synge utenfor kassa til Cita, så mye han vil
*nora* Skrevet 4. august 2003 #11 Skrevet 4. august 2003 *riste på hodet* *nora* er ikke enig, liker DDE godt jeg, spesiellt om jeg har fått litt alkohol innabords!
Gjest sexysadie Skrevet 4. august 2003 #12 Skrevet 4. august 2003 For sterkt å si jeg hater DDE men skulle ønske de snart ble til DVAD
Montezuma Skrevet 5. august 2003 #13 Skrevet 5. august 2003 Er nok ikke enig, nei! Må bare innrømme at jeg er svoren fan! :oops: Har faktisk vært på ørten konserter, og har alle cd'ne utenom den siste.... Og selv ikke det faktum at glass knuser, får meg fra å gaule med så fort jeg hører en tone fra dem.....! (Uff, ikke la mannen min lide for denne innrømmelsen! Han er flau nok over fruentimmeret sitt som det er...... :-? )
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 5. august 2003 #14 Skrevet 5. august 2003 Beklager, jenter, men dere kan umulig ha hørt på annet enn tekstene. Joda, de er tidvis veldig rølpete, men det er jo tydeligvis unektelig det publikum vil ha. Musikkmessig er det hele faktisk svært bra. Kvaliteten på det musikale er gjennomsyret, og det vitner om rutinerte og dyktige musikere. Og iblant, så smeller dem jaggu meg til med tekster som faktisk ikke er så værst. E6 er en sang som mange faktisk kan si at de vet hva det handler om. I natt, akkurat når jeg skriver dette, så er det en nordmann på vei hjem en eller annen plass i Europa, med varer som gjør livet ditt lettere og gir ham/henne penger til hus og mat. Selv om h*n burde vært en helt annen plass i verden, fordi noen virkelig trenger ham/henne. Jeg går så langt som å kalle dette en av de fineste norske sangene noensinne. Det er greit at en selv kanskje ikke synes noe om sjanger/stemmer/musikk - smaken er som baken, men å gå så langt som å si at det er elendig er å fremheve sin egen smak som den genuine dømmekraft. Selv er jeg nok ikke så veldig begeistret for DDE, men unner dem all livsrett.
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2003 #15 Skrevet 5. august 2003 For å si det som det er; jeg har ikke kjøpt noen av CD'ene, og jeg kommer neppe til å gjøre det. På den annen side må jeg innrømme at jeg har sans for den hemningsløse, uforfalskede spillegleden de har. Det er vel bare Dissimilis som kan vise noe tilsvarende... En annen formildende omstendighet er at de faktisk kan spille og synge live. Mange andre av dagens høvdinger vil garantert stryke på Milli Vanilli testen (en kjent, beinhard test...), men DDE er ekte vare. Den rosen skal de ha, rakkerfantene!
Gjest Zirine Skrevet 5. august 2003 #17 Skrevet 5. august 2003 Har ikke en eneste cd med DDE, men jeg kan tenke meg at de lager liv på konsertene. Så jeg hadde gått på konsert hvis de hadde kommet hit.
Livets datter Skrevet 5. august 2003 #18 Skrevet 5. august 2003 Gå på en DDE-konsert og opplev stemningen, livet og folkemassene som kan alle tekstene utenat og synger EEEEseeeeks med hendene i været og et ekstatisk smil om munnen! Må oppleves. Selvsagt finnes det bedre band/grupper. Men jeg synes absolutt DDE er morsomt/livlig. ]http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...rai
Brownie Skrevet 5. august 2003 #19 Skrevet 5. august 2003 Får vondt i kroppen min når jeg hører DDE. Var på Senkveld med HC en gang og typisk nok var det DDE som spilte der da - og hele publikum gaulet med - det eneste jeg har fått med meg er RAI RAI RAI :o Følte meg ganske lost da - not one of the crowd. Har nok ikke blitt tildelt evnen til å glede meg over deres musikk - og godt er det Brownie
chimp Skrevet 5. august 2003 #20 Skrevet 5. august 2003 Hater absolutt ikke DDE, syns de er midt i prikken til sitt bruk, festbruk, livat som dæm no e. Tror jammen jeg skal driste meg til å ta i bruk ordet 'troverdig' nok en gang...... :o (Æsj!!! Sandman.....) Også syns jeg BB er littegranne søt da....Kommer neppe til å kjøpe noe m dem, men d er mange som irriterer meg mye, mye, mye mer enn namsosingan..... Rai rai rai rai rai rai rai rai rai rai.....osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå