Nolia Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Tror kanskje jeg er gravid... er 5 uker siden forrige mens, men forrige periode gikk det også så lang tid... for to dager siden testet jeg og fikk en svaak rosa strek på strimmelen.. testet også i dag morges.... og da var det også en rosa strek, også ganske svak - men den var litt tydeligere tror jeg... Tør liksom ikke tro på at jeg er gravid.... :) Og på lørdag gifter jeg meg... mye på en gang her:) Hva tror dere? Er disse strimmelene til å stole på..? Har aldri prøvd de før nemlig...
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 De testene skal ideelt sett ikke reagere på noe som helst annet enn HCG. Og det produseres kun i kroppen ved svangerskap... Så jeg prøver et forsiktig gratulererer så mye, og lykke til med bryllup! (Jeg ville valgt alkoholfri champagne...) :0)
Gjest tyttebær Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 En strek er en strek! Og mine var svake til jeg var 3 dager over IKM! Så du er nok gravid!
Nolia Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2009 Tør liksom ikke å tro på det helt enda! Det hadde jo vært heeelt fantastisk! Ble plutselig veldig ukonsentrert i bryllupsplanleggingen her... Får ta en test til i morgen og se om streken fremdeles er der... så får jeg gå til innkjøp av en digitaltest og se hva den har å si....
desert_rose Skrevet 27. juli 2009 #5 Skrevet 27. juli 2009 Wow..så utrolig spennende! Lykke til med testing og bryllup:)..
Gjest gjest<3 Skrevet 27. juli 2009 #6 Skrevet 27. juli 2009 Så artig! Lykke til med begge deler!!!:)
simba80 Skrevet 27. juli 2009 #7 Skrevet 27. juli 2009 Jeg testa også supersvakt på strimmel og fikk gravid på cb digital:) Drister meg til å si gratulerer:)
Nolia Skrevet 27. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2009 Må jo nesten si takk for gratulasjonene da... (med et lite forbehold).. så får jeg se om jeg kommer meg på apoteket i morgen.. Er veldig spent...
^^Sunny^^ Skrevet 27. juli 2009 #9 Skrevet 27. juli 2009 Samme skjedde med meg her for 2 dager siden,. Den ble sterkere dagen etter og slo ut på CB digital ... Lykke til !!!!
Ella* Skrevet 27. juli 2009 #10 Skrevet 27. juli 2009 Jeg vil nok tro at du er gravid En strek er en strek, og du har jo testet positivt to ganger. Gratulerer, husk å kjøpe inn alkoholfri champagne
Saeria Skrevet 28. juli 2009 #11 Skrevet 28. juli 2009 Jeg testa også supersvakt på strimmel og fikk gravid på cb digital:) Drister meg til å si gratulerer:) Det samme skjedde med meg, så jeg også drister meg til å si gratulerer!
Nolia Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 28. juli 2009 Fikk litt sterkere strek i dag morges.... tester digitalt i morgen.. er veldig spent:)
^^Sunny^^ Skrevet 29. juli 2009 #13 Skrevet 29. juli 2009 Fikk litt sterkere strek i dag morges.... tester digitalt i morgen.. er veldig spent:) Spennende Du er nok gravid
barnesangen Skrevet 29. juli 2009 #14 Skrevet 29. juli 2009 Spennende Du er nok gravid HEi Sunny. Ser plutselig at du har blitt gravid!!!!! Så utrolig hygglig....masse lykke til Hvordan er formen så langt? God lykkeønskinger fra B
^^Sunny^^ Skrevet 29. juli 2009 #15 Skrevet 29. juli 2009 HEi Sunny. Ser plutselig at du har blitt gravid!!!!! Så utrolig hygglig....masse lykke til Hvordan er formen så langt? God lykkeønskinger fra B Ja vi har jammen fått det til helt på egenhånd :dåne: Hvem hadde trodd det ??? Formen er bra den Tror jeg kjenner trøttheten komme snikende , ellers ikke noe... Nå heier jeg på Nolia her Spent på den digitale i morgen
Nolia Skrevet 29. juli 2009 Forfatter #16 Skrevet 29. juli 2009 Hurra:) Jeg er GRAVID:) Gratulerer til deg også Sunny:)
Trampe Skrevet 29. juli 2009 #19 Skrevet 29. juli 2009 Jeg hadde svake streker da jeg testa for moro skyld 12 uker på vei, så styrken på streken har ingenting å si Gratulerer!
^^Sunny^^ Skrevet 29. juli 2009 #20 Skrevet 29. juli 2009 Hurra:) Jeg er GRAVID:) Gratulerer til deg også Sunny:) GRATULERER !!!! :hoppe: Det må jo være den beste bryllupsgaven noensinne !!!! :danser: Husk å handle inn alkoholfri vin/champis til deg selv da Og MASSE MASSE lykke til på lørdag !! :rødme:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå