Gå til innhold

har du greie på ville dyr?

wok

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet opp i en liten diskusjon. Jeg skal prøve å forklare:

For en god stund tilbake hørte jeg et naturprogram på radioen. Det var snakk om et helt spesiellt dyr som levde i fjellskråninger, og det hadde det gjort i generasjoner. Jeg kan ikke huske hva slags dyr det var, men kanskje lemmen, villsvin eller grevling...det som var speselt med dette dyret var at det har tilpasset seg det å beite i en skråning ved at det ene forbeinet og det ene bakbeinet har blitt lenger enn de andre beina. Følgelig kan dyret bare gå runt fjellet den samme retningen hele tiden. Håper dere forstår forklaringen min!

Da jeg fortalte en slektning om dette dyret ble jeg møtt med gapskratt :ler: , han mener bestemt at jeg er blitt grundig lurt! :roll: Han hadde nemlig hørt om det samme, men han mener altså at det ikke er sant. Kan NRK ha hatt et helt program om et tulledy?!? Jeg kan ikke huske annet enn at dette ble diskutert seriøst, jeg husker heller ikke om det var snakk om at dette var i Norge eller utlandet. Er det noen som kan oppklare dette, og eventuelt gi meg linker som kan bevise at dette er sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...