Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 27. juli 2009 #1 Skrevet 27. juli 2009 Vel, er en gutt på 19 år som skal starte på studier til høsten, men først skal jeg en tur nedom Bosnia og besøke en jente jeg traff et år tilbake. Jeg møtte denne jenta mens forholdet til eksen min var ekstra turbulent, og det var helt fantastisk selvom vi bare så hverandre en liten uke. Vi rota mye, men lå ikke sammen, da hun var jomfru og jeg respekterte det. Vi holdt god kontakt over msn siden, og har lenge spøkt litt fram og tilbake med at jeg skal besøke hun, og for ikke så lenge siden, bestilte jeg billetten. Du kan si jeg er typen som alltid har tenkt litt i retning kvantitet over kvalitet når det gjelder jenter, og det skal veldig mye til hvis jeg binder meg (ikke minst gidde å kjøpe en flybillett!). Og jeg mener, jeg kjenner jo forsåvidt denne jenta bare over nett. Er det noen som kan kanskje gi meg noen ideer om hvorfor jeg føler at jeg må besøke hun?
leirbål Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Det kan være flere grunner. Den grunnen jeg heller mest imot er at dere hadde et så fantastisk sist, at du vil reise ned og se om det er noe å bygge videre på.Du kan ha tatt noen skritt mot det å bli voksen, og begynne å søke kvalitet fremfor kvantitet. Hun høres jo ut som en flott jente. Så selv om du ikke har vært typen til å binde deg før, kan du jo ha blitt det i det siste. Bare husk at hun kan være så fantastisk som du husker henne, og kjenner henne fra nettet. Men du kan også bli litt skuffet. De fleste forandrer seg mye på et år i tenårene, og det er ikke alltid like lett å bli ordentlig kjent med noen over internett. Jeg tror dere kommer til å få det veldig fint sammen. Lykke til.
Gjest sjoko Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Jeg tror at du er vant med å få hvem du vil, og når du endelig møter ei jente som ønsker å ta det rolig og ikke gir seg så lett så er det litt mer spennende, det er den hele greia med "jakten".... Men jeg tror at når du endelig har fått henne 100% så vil du fort gå lei.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Det kan være flere grunner. Den grunnen jeg heller mest imot er at dere hadde et så fantastisk sist, at du vil reise ned og se om det er noe å bygge videre på.Du kan ha tatt noen skritt mot det å bli voksen, og begynne å søke kvalitet fremfor kvantitet. Hun høres jo ut som en flott jente. Så selv om du ikke har vært typen til å binde deg før, kan du jo ha blitt det i det siste. Bare husk at hun kan være så fantastisk som du husker henne, og kjenner henne fra nettet. Men du kan også bli litt skuffet. De fleste forandrer seg mye på et år i tenårene, og det er ikke alltid like lett å bli ordentlig kjent med noen over internett. Jeg tror dere kommer til å få det veldig fint sammen. Lykke til. Hvordan i alle dager kan du prestere å si at du ut fra denne lille teksten kan mene at "hun høres jo ut som en veldig flott jente"?? Og når du skriver "Jeg tror dere kommer til å få det veldig fint sammen" - hva i alle dager baserer du det på? Snakk om meningsløs pjatt! Jeg tror det er eventyrlysten som jager deg avgårde. Du vet innerst inne at et forhold med ei jente som bor i Bosnia svært tvilsomt vil bli noe alvorlig. Det er uforpliktende for deg, derfor trygt og tiltrekkende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå