Tink Skrevet 26. juli 2009 #1 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg lurer på en ting som jeg lurer på om noen her som er mer erfarne kan svare på. Hvis vi skal bestille chartertur til neste sommer, hvordan fungerer det med betaling? Må man betale alt med en gang? Jeg har hørt at man betaler ett forskudd og at man så betaler resten når det nærmer seg ferien. Jeg vil tro at de færreste har mulighet til å betale hele reisen for familien bortsett fra når feriepengene komme inn? Hjelp?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Fjest_* Skrevet 26. juli 2009 #2 Del Skrevet 26. juli 2009 Det er veldig vanlig å betale et forskudd ja, og så betale størstedelen når det nærmer seg. Det letteste er selvsagt å lese betingelsene hos det aktuelle charterselskapet. Evnt sende de en e-post. Så får du et svar som er korrekt for gjeldende selskap, og ikke bare tippinger og antagelser fra folk som egentlig ikke har peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 27. juli 2009 #3 Del Skrevet 27. juli 2009 hvilket selskap skal dere reise med da? og hvis dere alt har bestilt pleier det jo å stå en senest innbetalings dato etter summen. vi har betalt resten av ferien vår nå, men vi bestilte i april og reiser i november, det vi måtte var å betale en viss sum innen rundt 2 uker og det resterende beløpet måtte betales innen den 27. juli.. man kunne også få delt opp sluttbetalingen hvis man ville.. men alt dette står på hjemmesidene til de forskjellige selskapene eventuelt er det jo bare å ringe til det aktuelle selskapet for å høre med dem var forresten med startour vi har handlet av nå, men vet det var samme greie med både ving og apollo, har reist med de før.. er som regel at jo lengre det er til du skal dra jo lengre tid har du på det til å betale, jo kortere tid det er til du skal dra jo kortere tid har du ¨på å betale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tink Skrevet 28. juli 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 28. juli 2009 Takk! Har aldri reist med charter før. Vi håper å få råd til å ta oss en sydentur neste sommer. Blir nok til at vi bestiller så snart vi klarer å finne en mnd det passer å betale forskudd. Skal undersøke nærmere da, men håper at det blir slik at vi kan betale resten med feriepengene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå