Gjest Gjest_Reiseglad_* Skrevet 26. juli 2009 #1 Del Skrevet 26. juli 2009 Jeg og min kjære har bestilt en superbillig sydentur direkte fra vår hjemby i Nord-Norge til Rhodos, uspesifisert m/hotell, 7 dager, og gleder oss veldig:-) 1900,- t/r pr person med hotell er svært billig for oss som bor i Nord-Norge, siden det ofte er dyrest å komme seg herfra til Gardermoen når man skal utenlands, og nå slipper vi jo det:-) Men nå har jeg sett en tilsvarende tur for 1000 kr ekstra pr person for 14 dager, og det hadde unektelig vært deilig med en uke ekstra i syden;-) Er det noen som vet om man kan endre turen sin på www.restplass.no, og evt hvordan man gjør det?? Turen ble betalt for ca 1 uke siden, og det er 3 uker til vi drar... Er det ellers noen som vil dele sine erfaringer ang Rhodos med oss?:-) Har aldri vært der før, men ELSKET Kreta da jeg var der;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 28. juli 2009 #2 Del Skrevet 28. juli 2009 Her finner du kanskje noen erfaringer fra Rhodos:Tråd om Rhodos Annen tråd om Rhodos Ang. endring av billetter hos Restplass så aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå