Gjest Gjest_hei_* Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Hei! Har tenkt lenge på å ta deltid kurs i markedsføring på BI. Noen som har tatt dette kurset, eller nettstudier fra BI generelt? Noen andre skoler som evt. kan anbefales?
lexis Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Hei! Har tenkt lenge på å ta deltid kurs i markedsføring på BI. Noen som har tatt dette kurset, eller nettstudier fra BI generelt? Noen andre skoler som evt. kan anbefales? Hei, jeg tok markedsøkonomi sim nettstudier på BI. Tok det ved siden av fulltidsjobb. Er kjempefornøyd! Jeg bor i Oslo, så jeg benyttet også skolen og biblioteket i Nydalen ganske mye - kan absolutt anbefalles!
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Hei, jeg tok markedsøkonomi sim nettstudier på BI. Tok det ved siden av fulltidsjobb. Er kjempefornøyd! Jeg bor i Oslo, så jeg benyttet også skolen og biblioteket i Nydalen ganske mye - kan absolutt anbefalles! Så bra! Hvor lang tid brukte du å fullføre da? Jeg har også tenkt å kombinere dette med fulltidsjobb. Hadde du case oppgaver? Hvordan var det?
lexis Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 Jeg brukte et halvår mer enn normert - jeg jobbet så mye overtid at det var et semester det var lagt opp til 18 st.poeng og jeg valgte å kunn ta 6 og samtidig forberede en karakter. Hjemmeeksamen var for meg mye mer slitsomt enn jeg ville trodd, men det gikk greit å finne andre å jobbe sammen med. Det var også lett å finne noen å samarbeide når vi hadde case oppgaver så det gikk greit. Min største utfordring var at det var mer enn 10 år siden jeg hadde studert, så det tok tid å bli strukturert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå