Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Må bare få ut frustrasjonen her og vil helst ha ærlige svar !

Jeg kranglet nettopp med en eks, men vet ikke hva vi er lenger.. er liksom venner men er mer friends with benefits vil jeg tro.

Uansett, greia er at han er en ganske "fucked up kid" vil jeg si da han har droppet ut skolen, har ikke jobb, lever på foreldrene sine penger selv om han snart fyller 18 år, driver med masse tull, har rulleblad, røyker, han har egentlig ikke noe særlig bra liv for å si det sånn, og vi har vært gjennom UTROLIG masse på den tida vi har kjent hverandre. Vi har kranglet som bare fy men alltid klart å komme over det. Jeg har ennå sterke følelser for han og syns vi passer sammen, tross alle forskjellene der jeg går på bra skole, jobber, er så og si en "bra" og fornuftig jente osv, og alle vennene hans er kjempe alright med meg og hele pakka. Han syns ikke vi passer sammen og det tærer på selvtilliten for jeg ser virkelig ikke hva jeg gjør galt ! Jeg stiller opp 24/7, er alltid der for han, snakker med han om ALT, til å med andre jenter da jeg enda har følelser for han.. Han er helt careface av og til og jeg gjør aldri noe big deal utav det, hvis vi krangler er det heller ikke jeg som blir frekk og sier ting jeg angrer på, det er han som tar den rollen.

Jeg er så og si en perfekt venn for å si det sånn, og behandler han UTROLIG bra!

Greia er at i dag så bare snakket vi vanlig. Plutselig kom vi inn på temaet festing osv, og jeg er av den typen som liker å gå ut og ha det fun men drikker ikke selv. Har ikke noe imot at andre gjør det men jeg syns ikke det er vits i for meg ettersom jeg ofte har mye energi og trenger ikke alkohol for å ha det kjekt. Kan selvfølgelig ta litt av og til men ja, dere fatter pointet. Han har visst dette helt siden vi ble kjent, og har egentlig ikke hatt noen problemer med det når vi holdt på, men idag begynner han plustelig med at jeg ikke er noen festjente, jeg er aldri med på noe gøy og vet ikke hvordan det er å ha det gøy. Han sa at han ikke mente at jeg ikke var noen bra jente, men at jeg ikke var noe festjente hvertfall og at festjenter er ville og det er sååå kult og rått. Jeg ble ikke frekk mot han men ble selvfølgelig fornærmet ettersom jeg vet hvordan jeg skal ha det gøy, og ihvertfall når han aldri har sagt noe på drikkinga før nå. Jeg sa bare okei da får du gå og finne deg en festjente, jeg vet hvordan jeg selv skal ha det gøy og hvis noen har noe imot at jeg ikke drikker så synd for dem.

Han ble da DRIT sur og svarte med: Hva faen er det du er så jævla SUR for????

Jævla fitte, gå og heng med moren min hvis du skal være så jævla tard !

Også blokket han meg.

Jeg har bestemt meg for å ikke si unnskyld denne gangen ettersom dette var dråpen og rett før jeg eksploderte i tusen biter av sinne. Syns dette er en helt uakseptabel og barnslig oppførsel av en som snart fyller 18 år, og det går an å bli sur uten å si slike ting.

Greia er at JEG syns det er HANS feil, men tydeligvis syns jo han det er min feil, og hvis det virkelig er min feil så beklager jeg jo selvfølgelig og sier unnskyld, jeg har ikke noe imot å si unnskyld men bare når det er rettferdig, at det faktisk ER min feil ! Jeg har altfor mange ganger sagt unnskyld på ting som slett ikke er min feil. Jeg tenker at hvis han ikke sier unnskyld denne gangen, så gir jeg lang F i hele vennskapet og alt som har vært og bare visker han ut av livet mitt rett og slett, selv om det blir utrolig hardt ! Men jeg kan ikke miste hele selvrespekten på en fyr som behandler meg slik...

Men jeg vil helst høre deres mening utifra å lest dette, og jeg vet at en sak har to saker og at noen skulle likt å høre hans versjon også, men jeg har prøvd best mulig å være objektiv slik at dere kan rettferdig si hvem dere mener har skylden.

Vær så snill å være ærlig, jeg begynner å tvile skikkelig på meg selv av og til og lurer på om det faktisk ER min feil osv...

Takker for alle svar !!

(Vet at innlegget er veldig rotete og beklager for dette, var VELDIG sinna og frustrert når jeg skrev dette..)

Videoannonse
Annonse
Gjest Miley
Skrevet

Få deg litt selvrespekt! Rett og slett. Ved å la deg bli behandlet som dritt kommer han til å fortsette med det, og ja, han behandler deg ikke bra.

Og slutt å si unnskyld for ting som ikke er din feil.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Alt kvinner gidder å kaste vekk tid på... :roll:

Kutt ut fyren på alle vis for evig og alltid!

Gjest Cynthia
Skrevet

Nei, det er ikke din feil!

Hvis jeg var deg, ville jeg ha dumpet ham så fort som svint. Jo fortere, jo bedre.

Skrevet

Kjære deg :), du må komme over han. Han behandler deg ikke pent. Hvis du skal gå å si unnskyld, og ta på deg skylden for alt som ikke er din feil.... For å bli venner igjen...Det er ikke riktig. Og du har ikke godt av det

Sånn som du forteller det er du alltid der for han, han er ikke der for deg(?). Men har bruker deg kanskje som en å ta ut sinne og frustrasjon på.... Hva tror du skjedde hvis benefitene ble borte, hadde han giddet å være sammen med deg da?

Visk han ut av livet ditt du.

Gjest Gjest
Skrevet

Ingen tvil i havet. Han høres ut som en umoden guttunge som vil trenge mange, mange år enda på å bli voksen.

La ham seile sin egen sjø. Vurder om du vil være der for ham om han trenger deg, men kutt ut det amorøse forholdet til denne gutten. Det finnes langt bedre fisker i havet.

Skrevet

Åh, tusen takk for så mange fornuftige svar !

Han sendte en melding med Im sorry I got mad, og da svarte jeg dagen etterpå ikke si du er sorry for det er du ikke, så skrev han tilbake i am. Jeg snakket da ikke noe med han mer, men på natten så skrev han til meg på nettet, og jeg prøvde å være så avvisende så mulig, men han prøvde å gjør meg glad igjen ved å få meg til å le, noe han fikk til. Vi snakket da "normalt" etterpå, eller jeg holdt litt tilbake i forhold til hvordan jeg normalt pleier være.. Men herregud, føler meg så teit ettersom han bare kan si noen få ord og jeg tilgir han.. Uff :(

Har så lyst å gi han en lærepenge men er rett og slett for svak for det tror jeg.. Ikke rart han bruker meg så sinnsykt, jeg greier jo ikke en gang å manne meg opp til å få han til å innse hvor alvorlig det faktisk er.....

Hjelp..

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du har ETT valg. Total og full ignorering på alle plan.

Gjest Lunis
Skrevet

Glem han for resten av ditt liv. Type, slett nr hans fra mobilen din akkurat NÅ. Blokk han på msn. Fjern han fra Facebook osv.

Han behandler deg som dritt, oppfører seg dritt og fortjener seriøst ikke halvparten av all godheten du har gitt ham.

Innse dette nå så slipper du å slite med det i fremtiden.

Gjest Gjest
Skrevet
Du har ETT valg. Total og full ignorering på alle plan.

Jeg skal faktisk være enda mer brutal enn brutal mann.

Du lar han behandle deg på denne måten, ingenting vi sier her inne kommer til å få deg til å slutte å la ham behandle deg på denne måten. Han kommer til å dumpe deg helt for ei festejente om ikke så lenge, mens du kommer til å være en trofast venn som sitter og hører på hvor kul og vill hun er. Du kommer videre til å la deg fortsette å bli tråkket på og selvtilitten din kommer til å bli dårlig, slik at du kommer til å la en annen skikkelg mann gå deg helt hus forbi. På denne måten kommer denne gutten til å ødelegge mange år av ditt liv.

Når så dette faktisk skjer, så skal du vite at det er din egen feil og ingen andres. Vi behandler kun på den måten vi lar andre behandle oss. Vi har vår fulle rett til å sette en stopper for hvordan vi lar andre behandle oss.

Ja, jeg skjønner du er ung, men det er da tiden for å begynne å lære. Er du virkelig ikke verdt mer enn dette? Du er den eneste som kan gi svaret på det...

Gjest Gjest
Skrevet

Helt enig med gjest over. Få litt selvrespekt og ha en klar grense over hva du tolerer og ikkje tolererer.

Gi han klar bedskjed, om han oppfører seg som en dritt flere ganger og ikkje ser til å bli voksen dumper du han og finner noe bedre. Slik han blir fremstilt er han en kald, kynisk idiot.

Gjest Gjest
Skrevet
Du lar han behandle deg på denne måten, ingenting vi sier her inne kommer til å få deg til å slutte å la ham behandle deg på denne måten. Han kommer til å dumpe deg helt for ei festejente om ikke så lenge, mens du kommer til å være en trofast venn som sitter og hører på hvor kul og vill hun er. Du kommer videre til å la deg fortsette å bli tråkket på og selvtilitten din kommer til å bli dårlig, slik at du kommer til å la en annen skikkelg mann gå deg helt hus forbi. På denne måten kommer denne gutten til å ødelegge mange år av ditt liv.

Når så dette faktisk skjer, så skal du vite at det er din egen feil og ingen andres. Vi behandler kun på den måten vi lar andre behandle oss. Vi har vår fulle rett til å sette en stopper for hvordan vi lar andre behandle oss.

Ja, jeg skjønner du er ung, men det er da tiden for å begynne å lære. Er du virkelig ikke verdt mer enn dette? Du er den eneste som kan gi svaret på det...

Shiiit... dette var bra ord ! Begynner nesten å grine her jeg sitter, og kun fordi jeg vet det er så sant som det kan bli.. Jeg har gitt han for lenge lov til å behandle meg på den måten, og alltid har jeg trodd at han kommer til å forandre seg og se hva han holder på med og angre på det, men han blir rett og slett bare verre og verre... Men samtidig greier jeg ikke gi riktig slipp heller ettersom vi har vært gjennom så utrolig mye, og det er trist å bare la alt gå... Selv om han er en j**** idiot til tider så har vi det så perfekt når jeg er med han, og han ER faktisk der for meg når jeg trenger han i vanskelige situasjoner, men jeg gir nok MYE mer enn hva jeg får tilbake.. Forstår ikke hvordan han greier å være så følelsesløs og behandle folk på den måten, helt utroligt hvordan han kan være to helt forskjellige personer - gå fra å være verdens beste til den jeg hater mest av alt !

Vet egentlig ikke om det hjelper at jeg stenger han utenfor livet mitt ettersom jeg er blitt nærmest avhengig av han og blir nesten gal når jeg ikke får snakket med han på en dag... Ser ikke hvordan jeg da skal greie meg HELT uten han, aldri se han, aldri høre stemmen hans og alt det... Jeg er liksom skikkelig glad når jeg er med han, ingen andre som får meg til å føle meg på den måten....

Vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre... :( Og det er sant som du sier, jeg vet hva som er riktig å gjøre og alle forteller meg det, inkludert dere her inne, og likevel greier jeg det ikke... Uff, for et rot jeg har satt meg selv inn i.. Wish I could turn back time !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gjest Gjest_ann_*
Skrevet

Aha, for et prakt eksempel på at mange jenter faktisk elsker å bli behandla som dritt!

Jeg skal ikke skrive trøstende ord eller synes synd på deg her. Du har deg selv å takke for at han behandler deg som han gjør, rett og slett fordi du tillater det. Du sier det jo selv i første post; gutten er en taper.

Så slutt og grin, ingen her på forumet som kan gjøre det her for deg. Skrap opp det lille du har av selvrespekt og dump denne taperen for alltid. Ikke bare som en fuckfriend/type, men også som venn. At du i det hele tatt henviser til han som en "venn" er jo bare helt utrolig.

Gjest Gjest
Skrevet

At du gidder....

Rett deg opp i ryggen, jente, stol på deg selv og ta hensyn til dine egne følelser - for jeg håper du forstår hvordan du lar deg behandles..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...