Gå til innhold

Ulykkelig forelska

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrertjinte
Skrevet

Saken er som så :

Fortalte denne personen for ca 1årsiden ( selvfølgelig i fylla) at jeg var forelsket i ham, og hadde vært det en stund. Dette tok han ganske fint og etter dette har vi sendt noe meldinger. Han er opptatt og har barn med sin kjære.

Vi har også klina når vi har møttes på byn og jeg har også henta han et par ganger på byen hvor han har vært full og jeg edru, godt vitene om at det vi drev med i bilen ikke var bra.

Sist vi begge var ute, ente natta med at vi hadde sex. Har nesten ikke pratet med han siden for vet jo at det her er helt feil.

Jeg vet det er umoralsk, og at jeg skal holde meg unna. Sakt det til han også, men fikk et svar om at " vi ikke måtte slutte å treffes". Han synes sikker bare at det er spennede og ikke har noe følelser for meg i det hele tatt. Men tenker på han konstant, greier ikke å konsentrere meg. Det gjøre egentlig bare vondt.

Ser han ikke så ofte så burde jo egentlig være lett og legge fra meg forelskelsen, men det går ikke.

Noen som har råd o hvordan man kan komme seg over noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dermed Pasta
Skrevet

Kutt ALL kontakt, fokusere på at han tross alt er en drittsekk som går bak damas rygg og sannsynligvis ville ha gjort det med deg også ble dere sammen - med en gang du ikke var spennende lenger, og gå videre.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Om du skal komme over så er total ignorering på alle nivå det eneste som hjelper.

Skrevet

*sukk*

Been there, done that.

Det er ikke lett, det er jeg fullt klar over. Men du MÅ bare bryte kontakten. Ikke tenk på han (Ja, jeg vet. du kommer til å tenke på han uansett om du vil eller ikke.)

Hvis du tenker på han, prøv å fokusere på de negative tingene ved han.

Det kommer til å bli bedre, følelsene vil forsvinne etterhvert. Det kan ta sinnsykt lang tid, og føles helt uholdbart til tider, men det kommer til å bli bedre.

Lykke til..!

Gjest Gjest
Skrevet

Er du klar for en bitter rasende og hevngjerrig ex og unger som hater synet av deg for å ha ødelagt mellom mamma og pappa? Dessuten, en mann som gjør slikt mot sine egne, kan fint gjøre det samme mot deg.

Hjalp det?

Gjest Frustrertjente
Skrevet

Takk for svar :)

Vi møtes aldri i edru tilstand så det og ikke prate med han er ingen problem. Skal flytte nå også så det og ikke treffes på byn skal nok også gå bra. Er også innforstått med at den natta var det siste. Men det er bare det at jeg får han ikke ut av hode!!

Uansett hva jeg gjør så dukker han opp i tankene mine!

Skrevet

må nok bare si meg enig: KUTT HAM UT!

Dessverre så ser han nok ikke på deg som noe annet enn ett ligg/flørt, noe spennende.

Kutt ham ut, det vil kanskje gi deg sjansen til å møte en som virkelig fortjener deg og som kan være BARE DIN!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...