Gjest NiChia Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Vi hadde bakt potet til middag i dag og det ble igjen ganske mange. Så tenkte jeg å ta en til kveldsmat nå men lurer på hvordan jeg best kan varme den opp igjen. Hvor mange grader og hvor lenge skal den stå i ovnen? Evt. om den blir god av å varmes i micro og hvor lenge den må stå der?
mimifin72 Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 jeg pleier å varme mine i mikroen. Regner med at de har noen hull siden de er bakt allerede, ellers kommer de til å eksplodere;) Tror 1 min er nok
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 jeg pleier å varme mine i mikroen. Regner med at de har noen hull siden de er bakt allerede, ellers kommer de til å eksplodere;) Tror 1 min er nok Husk å ta av evt alufolie ved varming i mikro
Minttu Skrevet 30. juli 2009 #4 Skrevet 30. juli 2009 Jeg pleier å liksom grave ut poteten fra skallet, og legge på en tallerken med ost og kryddersmør på og så ha den i microen til alt er varmt og smelta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå