Gjest Gjest_lilje_* Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Vurderer sterkt å kjøpe meg pulsklokke med gps, garmin forerunner 405. Men er litt usikker siden jeg ikke vet så mye om den og den koster ganske mye. Derfor lurer jeg på om noen har erfring med den? Er det ekstra motiverende å jogge når man kan se hvor fort og langt man løper? Hva mer kan man se ut fra kokken?
Gjest Tigress Skrevet 27. juli 2009 #2 Skrevet 27. juli 2009 Eg har den. Eg er ikkje så oppteken av kor langt eg har sprunge, men eg likar å sjå kor langt eg har sprunge og korleis pulsen min har vore etterpå. Det eg likar best er at ein kan laste over data til pc og så analysere dei. Klokka har ein innebygd treningspartner som gjer at ein kan konkurrere med den på eit visst strekke, til dømes om ein vil springe 10km på ei gitt tid, så kan ein be klokka sette opp ein partnar til deg som spring på den tida. Då kan du sjå ned på klokka og sjå om du ligg foran eller bak den virtuelle partnaren. Det er kult, men eg brukar klokka meir til analyse og kontroll enn til slikt. Det eg brukar mykje er intervalløktene - eg kan sjølv setje tider for intervallar, og så seier klokka i frå kva eg skal gjere når eg er ute på treningstur. Det som ikkje er så kult er at ho er diger, passar betre til ankelen min enn til handledet. Vidare tek satelittsøket av og til litt lang tid, men det er bagatellar. Klokka må ladast opp ofte, litt som ein mobiltelefon, men så slipp ein å sende klokka nokon stad for å skifte batteri, då.
Gjest Gjest_lilje_* Skrevet 27. juli 2009 #3 Skrevet 27. juli 2009 Det høres jo ut som det kan være ganske motiverende, i tillegg til at man kan se forbedring av formen lett. Har veldig lyst å investere i en sånn, selv om det er mye penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå