Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 kan man leie eller hva gjør man da? har mange vhs filmer.
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 kan man leie eller hva gjør man da? har mange vhs filmer. Jeg har både vhs og dvd spiller, kan man bruke en ledning så man overfører enkelt?
Snill Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Jeg har både vhs og dvd spiller, kan man bruke en ledning så man overfører enkelt? a) Spill fra VHS og lagre til PC for så å brenne ut DVD derifra. b) Spill fra VHS og lagre til DVD-opptaker for så å brenne ut derifra. c) Spille fra VHS til v a n l i g DVD-spiller...er ikke mulig. Du må altså ha et sted å lagre filmen før du brenner den ut. Lagre til PC er avhengig av skjermkort med videoinngang (eventuelt andre løsning om det finnes). Kanskje det er mulig å koble VHS-spilleren til en "vanlig" DVS-spiller for stua dersom denne har brennefunksjon, men jeg tipper du nok er nødt å lagre et sted først, og så brenne ut etterpå.
Yummy_Mummy Skrevet 29. juli 2009 #4 Skrevet 29. juli 2009 Ei på jobben har kjøpt denne: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=95433253 for å overføre video. Det funker visst godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå