Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et forhold med en gift kvinne. Vi elsker hverandre over alt i verden, og er begge enige om at dette er den store kjærligheten. Hun har et ikke-eksisterende forhold til sin mann. Hun klarer ikke flytte ut, utelukkende, pga hensynet til sin tenåringssønn.

Jeg venter på henne, men er innstilt på at det kan gå flere år til det kanskje blir oss.

Det sliter, men jeg klarer ikke si at jeg ikke kan treffe henne mer. Hun vil ikke miste kontakten med meg, men er forberedt på at jeg kan treffe en annen.

Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du stikker fingeren i jorden og innser at hun vil ha i pose og i sekk.

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde hun elsket deg så høyt som hun sier, hadde hun tatt den belastningen det er å skilles, fordi hun ikke holdt ut å såre en person hun elsket (deg) ved å ikke gjøre det.

Og hvordan vet du at hun har et ikke-eksisterende forhold til mannen sin?

Du vet det fordi hun har sagt det, ikke sant?

Vel, det er en av de mest brukte unnskyldningene til utro mennesker, noe de sier for å rettferdiggjøre utroskapen overfor elsker/elskerinne.

Husk at handling teller mer enn tusen ord... hun kan si hva som helst for å holde deg på gress, men så lenge hun ikke setter handling bak ordene, har de ingen betydning.

Jeg er derfor enig med Brunhilde: du stikker fingeren i jorda, og innser at hun vil ha i pose og sekk.

Gjest Gjest
Skrevet

Lever livet ditt slik du ville gjort hvis hun ikke var en del av livet ditt. Og er du fortsatt fri når hun har gått blir det dere. Hvis ikke så du det antageligvis så bra at du ikke ønsker et liv med henne når hun eventuelt kommer.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Du slutter å la deg utnytte og finner deg en kvinne som faktisk vil ha deg.

Skrevet

Dessverre, signerer alle tidligere innlegg. Dette er slik vi ser det, du blir utnyttet. Hvis hun ikke gjør om ord til handling, så er det slik. Hun tar hensyn til sin sønn. Men hun tar ikke hensyn til seg selv om hun blir, og hvis hun ikke tar hensyn til seg selv, så tar hun heller ikke hensyn til sønnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...