Monstermagnet Skrevet 4. august 2003 #1 Skrevet 4. august 2003 Er det noen her som kan tipse meg om hvordan man lettest kan gi en kvinne en vaginal orgasme. Foreløpig har vi kun fått det til ved bruk av fingre, men selv da er det svært sjelden. Hva er deres beste tips for å få til dette under samleie? For dere med erfaring i dette - er det lettere å oppnå flere orgasmer etter hverandre ved vaginale orgasmer? Min samboer klarer ikke å få multiorgasmer ved klitorisstimulering. Er det noen forskjell mellom disse i så måte?
Gjest Tjostolv Skrevet 30. september 2010 #3 Skrevet 30. september 2010 Hei Monstermagnet!Forskjellen på original vagasme og vaginal orgasme er ubetydelig og ikke noe å bry seg om. Orgasme er orgasme, ferdig med det. Men du har kanskje funnet det ut selv nå?
Gjest Tsunade Skrevet 30. september 2010 #4 Skrevet 30. september 2010 Vil du kanskje høre en kvinnes synspunkt? Selv om jeg bare kan snakke for meg selv, så har jeg ihvertfall både klitoris og vagina. Lettere å få multiopplevelser ved vaginalorgasmer ja, mye lettere. Optimal stimuli: doggystyle. That one really hits the spot... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 30. september 2010 #5 Skrevet 30. september 2010 Er det noen her som kan tipse meg om hvordan man lettest kan gi en kvinne en vaginal orgasme. Foreløpig har vi kun fått det til ved bruk av fingre, men selv da er det svært sjelden. Hva er deres beste tips for å få til dette under samleie? For dere med erfaring i dette - er det lettere å oppnå flere orgasmer etter hverandre ved vaginale orgasmer? Min samboer klarer ikke å få multiorgasmer ved klitorisstimulering. Er det noen forskjell mellom disse i så måte? Alle orgasmer er orginale orgasmer : ) Forøvrig er nok klitoris involvert i alle orgasmer , uansett om de kommer via stimulering via kunn skjeden eller klitoris . For klitoris har to lange armer , som en y form - som går opp langs sidene av skjedeveggene .Så klitoris har forbindelse med skjeden da organene er flettet inn i hverandre .Noen påstår også at g-punktet egentlig er en del av klitoris vev , som kan stimuleres innenfra via skjeden . Derfor hevder noen at g-punkt ikke existerer som et særegent organ , men at klitoris er hovedkilden til alle orgasmer , enten den kommer via stimulering via skjeden eller ikke . Uansett , jeg merker at jeg har alle disse punktene som er extra følsomme . Beskrevet etter boken kan du si . Noen jenter opplever orgasmer kunn ved muskelbruk . Noen opplever også at de kan få orgasmer uten å berøre kjønnsorganet direkte , men kunn ved bruk av spesielle slippe og stramme teknikker med musklene i underlivet . Mulig dama de bør være mer aktiv med muskelbruken selv i underlivet ? Noen opplever også orgasmer under rene gymnastikk øvelser tilfeldig - eks ligge på rygg og løfte og senke bena ... dette går an og er mulig , da musklene i underlivet brukes under slike øvelser . Forbløffet finner mange jenter ut at det faktisk er deilig å gjøre disse øvelsene ...selv om de ikke har rørt noe der nede . Musklene bør hun bruke eks under fingring , alltså knipe rundt og evt under samleie også - for bedre nytelse .De som er skikkelig kåte får det i hvertfal til lett .
Lena80 Skrevet 30. september 2010 #6 Skrevet 30. september 2010 Helt enig. Jeg kan få orgasme ved å stå på kne og holde igjen så en f.eks dildo ikke faller ut av meg. Det er ikke så lett egentlig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå