Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2003 #1 Del Skrevet 4. august 2003 Prøver nå å ordne en bestilling.. men hva menes med issue-number?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 4. august 2003 #2 Del Skrevet 4. august 2003 Bare hopp over det feltet. Det trenger du ikke fylle ut. Står ikke sånt på kort i Norge. Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2003 #3 Del Skrevet 4. august 2003 hmm... jeg er nok ganske ny på dette men.. jeg får ikke gjennom bestillingen. Jeg vet at alt jeg har skrevet er rett, men det kommer bare opp"transaction declined" og at jeg må skrive det på nytt? noen som har peiling? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. august 2003 #4 Del Skrevet 4. august 2003 Hvis du har et debetkort kan du prøve å skrive de to siste sifrene i kontrollnr på signaturfeltet på kortet i feltet "issue number". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 5. august 2003 #5 Del Skrevet 5. august 2003 Men når får jeg varene?? Bestilte på torsdag og har jo ventet en eeeeeeeeeevighet...... Sukk.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest c75 Skrevet 5. august 2003 #6 Del Skrevet 5. august 2003 Jeg bestilte på onsdag og lørdag var pakken kommet!! Kan kanskje ha med tollen å gjøre,Dixie. Det var første gang jeg bestilte noe.Betalte med kredittkort, pakken kom på ca 400,- og var åpnet i tollen. Men jeg er superfornøyd.Gikk jo lynkjapt,jo! Den kommer sikkert snart , Dixie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 5. august 2003 #7 Del Skrevet 5. august 2003 Jada, den kommer nok snart! Jeg bestilte også på torsdag, og den var her i går morges. Bare vent - litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 5. august 2003 #8 Del Skrevet 5. august 2003 ååååå, det er ikke kommet i dag heller..... Dro hjem i lunchen, men neida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. august 2003 #9 Del Skrevet 8. august 2003 noen som har prøvd å bestille over e-mail? har gjort det og skrev med visa-nr og hele pakka, men er det slik man bestiller over e-mail? får ikke bekreftelse på bestillingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 8. august 2003 #10 Del Skrevet 8. august 2003 Har du fått tingene dine enda, Dixie? Håper du ikke venter fremdeles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå