Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Hvordan liker gutter å bli forfort eller tatt på? Liker dere forresten å bli tatt på brystvortene? Så nemmelig det i en film...Hvordan ellers liker dere det?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 Hvordan bli tatt på ? Har vært i et forhold i over 6 år, og hun klarte faktisk aldri å ta på meg.. eneste erfaringen jeg har med å bli tatt på, er når jeg har vært ute på byen og jenter har prøvd seg på meg.. da har de tatt meg på armene/skuldrene og litt på brystet -- veldig sånn lett da.. litt sånn "forførerisk" :D Tror jeg hadde likt godt å bli tatt på magen, eller rumpa også.. Det var forresten en dame en helg, som befølte og "kløp" litt sånn forsiktig på nipplene mine, det var nice Jeg var i samtale med denne jenta (som tydeligvis var veldig keen på meg) og en mann (som var keen på hun jenta) --- jeg hadde en hvit tynn genser på meg.. og gudene må vite hvordan vi endte opp med å diskutere det.. men mannen mente altså på at jeg hadde nippler som "hang" eller hva han nå enn mente lol.. uansett - det endte med at damen måtte "kjenne" hva jeg hadde da.. 5-0 til meg! Sååååååååå til ts, samme "hvor" du tar på en mann, så bør han ta hintet at du er keen på han.. starte litt forsiktig med skuldrene/nakken - og så kanskje klype rumpa litt Uansett HVOR du tar på en mann, bør han ta hintet at du er keen på han iallefall
Gjest pop Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 tror kanskje man bør spørre en mann før man tar på hans brystvorter. min ex kjente ingenting hverken godt eller vondt når jeg tok på dem mens min nåværende syns det er dritekkelt om jeg kommer borti dem.
grafenberg Skrevet 27. juli 2009 #4 Skrevet 27. juli 2009 MEEEN, for all del ikke klyp han på rompa helt ut av ingenting! Det er no-go og utrolig latterlig. TA han heller på rompa og klem, det er mye bedre. syns det bare er plagsomt hvis jenta klyper meg på rompa. Syns det holder mer enn lenge nok om jenta smiler og snakker med meg og viser interesse ved andre måter enn at hun tar på meg. å drive å ta på hverandre i det ustanselige syns jeg blir for mye u-skole greier og jeg mister fort lysten om ei jente overdriver. Men husk på at menn er jegere spill på det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå