Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #1 Skrevet 26. juli 2009 Trenger tips til kveldsmat for barn på 12-18 mnd jeg. Nå er min gutt 13 mnd, og det blir fortsatt stort sett grøt. Kunne tenkt meg litt inspirasjon til andre ting å servere til kveldsmat, og vil gjerne høre hva dere gir:)
La Guapa Skrevet 26. juli 2009 #2 Skrevet 26. juli 2009 brødskive med: -leverpostei -hvitost -prim -youghurt med havregryn. Min lille sønn på 12 mnd. er ennå veeeeeldig glad i kveldsgrøt.
Gjest imli Skrevet 26. juli 2009 #3 Skrevet 26. juli 2009 Min gutt på 15 mnd får som regel grøt til kvelds, rett og slett for variasjon. Han får som regel brødskiver til frokost og formiddag, middag, og så grøt til kvelden. Som oftest hjemmelaga havregrøt. Men frokostblanding er under utprøving her Med enten melk eller youghurt.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2009 #4 Skrevet 26. juli 2009 Min gutt på 15 mnd får som regel grøt til kvelds, rett og slett for variasjon. Han får som regel brødskiver til frokost og formiddag, middag, og så grøt til kvelden. Som oftest hjemmelaga havregrøt. Men frokostblanding er under utprøving her Med enten melk eller youghurt. Hvilken frokostblanding da?
Gjest imli Skrevet 26. juli 2009 #5 Skrevet 26. juli 2009 Hvilken frokostblanding da? Jeg prøvde bare ut en sånn som jeg spiser selv - dette var en sånn med forskjellige havregryn og lignende korn, små cornflakes, biter med tørket banan og annen tørket frukt osv. Sånn ganske standard frokostblanding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå